کنکور!!!

سلااااااااااام

واعی راحت شدم!کنکور لعنتی رو دادیم رفت!مطمئنم گند زدم چون خعلی سخت بود

و به این نتیجه رسیدم آدم باید سال اول مثل آدم بخونه رشته ای ک دوس داره قبول بشه وگرنه دیگه بهش نمیرسه مگه اینکه خودشو نابود کنه!منم ک خستهههههه کلا درروز دوسه ساعت بیشتر درس نمیخوندم

 روز کنکور یکی از معلمام رو دیدم!معلم ریاضی بودا دیگه نیدونم چطوری میخواس کنکور انسانی بده

من بدجنسم عایا؟آخه وقتی کنکور دادم اومدم بیرون میشنیدم بعضیا میگن خراب کردن و به فکر سال بعدن و اینا بعد من این شلکی شده بودمتازه بعضی ها هم کلا شرکت نکرده بودن!صندلی شون بود خودشون نبودن بازم من این شلکی شدم

البته زیادم مهم نیستن چون حتی اگه 1000 نفر از کل شرکت کننده ها بهتر از من باشن من به روان شناسی نمیرسم

چقدر حرف زدم!

بسه دیگه!

.................................................................................................................................................................


+دلم براتون تنگیده بووووود

نظرات 15 + ارسال نظر
arezoo دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 19:20

سلاممممممممممممممممممم
خوش اومدیییییییییییییییییییی

سلاااااااام آرزومرسیییییییی

ساناز یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 16:56

مــــــــــــــــــــــــــــــن هیشوخ تقلب نمیکنم


آفرین شوما دختر خوبی هستی

ساناز یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 15:53

امتحان 2 تا چهار بود خوب شد زود فهمیدما وگرنه 4 میخواستم برم

خخخخ
حالا چیزی هم خوندی؟یا به امید امداد های الهی رفتی؟
................
عععع نمیتونم بیام وبت
......درس شد

ساناز یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 12:40

نه بابا آسونه ووقت زیاد هم ندادن واسه من وقت هست چون یکی از درس هارو این ترم برنداشتم
بعد اینکه برگشتم احتمالن پرشین بلاگ درست شده و احتمالن اگه لینکشو پیدا کنم لینک یه برنامه خنده دار میذارم که دیشب یابیدمش

آها
هه باشه :)
عه خوب شد یادم انداختی منم میخواستم یه کلیپ بذارم

ساناز شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 22:02

2 صفحه خوندم رفتم صفحه 3وم
رفتی پیش بچه ها ؟ گودزیلا هستن ؟؟؟
میگم فردا ساعت 5 میرسم خونه خب تا 5شنبه هم امتحان ندارم

هههخسته نباشی
رفتم اما خوداروشکر آدم بودن اذیت نکردن!!!
هوراااا
اما حتما امتحان سختیه ک انقد واسش وقت گذاشتن آره؟

ساناز شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 19:41

ظاهر شو دیگه

هعیی یو من اینجام
نکنه روح شدم؟؟؟؟؟؟

ساناز شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 19:41

رها ؟

بله؟

ساناز شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 19:39

من میگم رها دوست دارم ظاهر بشی
دلم برات تنگیده خووو

ظاهر شدم ساناز جونم

ساناز شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 19:38

اه یه ساعت زودتر اومده بودم تو هم اینجا بودی

الان هستم
اما اینجوری ک بوش میاد قراره مامانم منو بزور ببره بیرون

ساناز شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 19:38

میگوم من فردا امتحان دارم هنوز جوزومو پیدا نکردم چه برسه که بخونمش
نشستم کارتون یخ زده رو نگریستم

ععععع برو درستو بخووووون
منو تو فقط به همدیگه میگیم درس بخون اما خودمون...

ساناز شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 19:35

میگوم پرشین بلاگ خر عست شده دوباره
منم کوچ کنم بیام بلاگ اسکای ؟
جواب بعضی از نظرهاتو دادم بقیشو خر شد الان هم کلن پرشین بلاگ و باز نمیکنه
وب آرزو رو هم فقط قالبشو میاره
تو فک کردی بعد این که برگشتی همه چی پیشرفته میشه ؟

آره بیا بلاگ اسکای..میهن بلاگم بد نیس!!
نه اصلا..نت ما به این زودی پیشرفته نمیشه

ساناز شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 19:33

وایییییییییییییییییییی چقد دلم برات تنگیده شده بود

منمممم دلم برات خعلی تنگیده بودددددددد
هرروز توهم ساناز میزدم

ساناز شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 19:32

ههه پس تو هم بدجنس شدی
منم میبینم یکی از من بدتره و من از اون جلوترم این شکلی میشم

خخخخوقتی هم میبینیم یکی ازمون بهتره این شلکی میشیم

ساناز شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 19:31

ههه نه خوف بود مطمئن باش قبولی

فک نکنم

ساناز شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 19:26

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلااااااااااام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.