ژاندارک


توی کتاب تاریخ سوم( شایدم دوم )تو قسمت بیشتر بدانیم درمورد ژاندارک نوشته بود بعد من وقتی خوندمش عاشقش شدم تا اینکه گذشت و من کلا فراموشش کردم اما همین چندروز پیش یادش افتادم و رفتم زندگی نامه ش رو خوندم

چقدر این دختر خوووووب بوده!یه دختر قهرمان از اونا ک بیشتر تو فیلما میشه یافتشون

البته یه قسمتایی از زندگی نامه ش انگار ساخته ذهن چندتا متوهم بوده :|

اگه دوس داشتین بخونیدش لینک

مدونا هم یه آهنگ به اسم ژاندارک خونده لینک

...

تو این چند ماهی ک نبودم نه خعلی درس میخوندم نه نت میومدم برا همین چون بیکار بودم به خیلی چیزا فک کردم

مثلا اینکه ما آدما چقدر تهناییم!حتی همونایی ک کلی دوست دارن بازم یه جاهایی احساس تنهایی میکنن

کسایی هم ک کنارتن با یه اشتباه کوچیک میتونن برن و دیگه نباشن

پس ما به یه چیزی فراتر از این آدما نیاز داریم ک اونم خداس ک هیچوقتم تنهامون نمیذاره

مطمئنم ک همه مون تو اعماق وجودمون حسش میکنیم!!!


بعد به یه چیز دیگه هم فکر کردم

اینکه چرا نمیتونم حرفای دلم رو بزنم؟

تازه اینجا ک کلی میحرفم همه حرفام رو نمیزنم چ برسه تو دنیای واقعی!!

این خعلی بده

میدونین واسه چی انقد دوس دارم روان شناسی بخونم؟

چون میخوام خودمو درست کنم

فک کنم بخاطر همینه ک انقد روان شناس داغون داریم!وقتی بلد نیستن مشکلات خودشون رو حل کنن چطوری میخوان به بقیه کمک کنن؟


استیو جابز

همیشه از این بشر خوشم میومد

کتابش رو هم خریده بودم ک بیشتر بشناسمش

چند وقت پیش هم این ویدئوها رو دیدم و بیشتر از قبل عاشقش شدم

اینم لینک

به نظرم باید هرکسی یکی از این آدمای موفق کنارش داشته باشه هی ببینش و باهاش حرف بزنه انرژی مثبت بگیره

من یه زمانی همچین کسی رو داشتم،حیف ک دیگه نیست