کنکور و سورپرایزهایش!

سلاااااام

بازم تاریخ تکرار شد

 البته فقط برای من!

دوباره سایت سنجش بدون اینکه به من بگه! نتایجو گذاشت

همیشه آدمو غافلگیر میکنه

تازه اگه دوستم اس نداده بود من تا فردا شب به سایت سرنمیزدم...آخه سنجش خیلی نامنظم و مسخره س خودتون ک میدونین!اگرم ندونین بزودی متوجه میشین

خیلی خب بریم سر اصل مطلب

وقتی نتایج رو دیدم خیلییییییییی خوشحال شدم اما ناراحتم بودم

میفهمین چی میگم؟تاحالا شده  یه چیزی رو دوس داشته باشین اما همین باعث بشه از خیلی چیزای خوب دیگه دور بشین؟

من الان همین حس رو دارم

فهمیدین ک یه شهر دیگه قبول شدم؟؟؟؟؟؟؟؟

.

.

اما رشته؟؟

 علوم تربیتی قبول شدمممممممممممممم

به قول آرزو عسیسم اگه خدا یه در رو میبنده یه در دیگه رو برات باز میکنه

اگه من فرهنگیان دعوت نشدم به جاش رشته ای قبول شدم ک اونجا تدریس میشه و دوسش دارم

مرسی خدا

اما دوری از خونوادمو چیکار کنم؟سارا؟

دیگه هرروز نت اومدن تعطیل میشه

دلم برا خیلیا تنگ میشه!

فک کنم تا یه ماه فقط گریه کنم

اما تا یه سال تحمل میکنم بعدش هرطور شده انتقالی میگیرم و برمیگردم☺

نظرات 17 + ارسال نظر
m شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 16:11 http://me4.persianblog.ir

واااااااییییی رها دیگه همسن مادر بزرگ من شدی بچهه رو پای خودت وایسا دیگه دخترم
البته مدیونی اگه فک کنی منم بدون کمک مامانم میتونم یه روز دووم بیارم
ولی خب تو بالاخره یه سنی ازت گذشته بوی ترشی گرفتی تو باید رو پای خودت وایسی
دیگه اینکه کلی زندگی دانشجویی باحال و ایناس البته اگه خوابگاه میگیری امیدوارم که بروبچ خوابگاهتون باحال باشن
وااااایییی دوکستم خیلی خوشحالم که بالاخره اونچیزی ک میخواستی شد

ههه چ زود پیر شدم
آره ایشالا هم اتاقی هام خوب باشن
کاملا اون چیزی نیست ک میخواستم ولی به هرحال..
مرسی عزیزم

arezoo سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 12:02

رهااااا
عاخه من دلم برات یه ذره میشه عاخهههههههههههههههه

عزیززززم
من تو همین دوروز هم دلم براتون تنگید،بعدشو چیکار کنمکاش تو و ساناز همکلاسیم بودین

ساناز دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 22:41

وااااااااییییییییی ثبتنامیدی ؟ چطور بود ؟چه شلخی بود دانشگاهت ؟؟؟ وایییییییییییی بتعریف

سااااناز آره ثبت نامیدم
دانشگاه!آخه من همش با فردوسی مقایسه ش میکنم از نظرم خوب نیس ولی درکل قابل تحمله،حالا دانشکده شو ندیدم بعد درمورد اونم میگم :))
اینم بگم ک ثبت نام به مزخرف ترین شکل ممکن انجام شد اه اه
خوابگاهم رفتم دیدم 6نفر تو یه اتاقیم ساناز 0_0
همه چی رو گفتم

ساناز یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 21:35

میگم مواظب باش نری تو شکم یه تی شرت موقع ثبتنام

ههههههاز من ک بعید نیس

ساناز شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 17:24

نرفته دلم برات تنگ شده رهاااااااااااااااااا

وععععععمنمفقط دعا کن بشه انتقالی بگیرم!

Feri Lambert جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 16:22 http://the-original-high.blogfa.com

عههه من تازه اومدم کجا میخوای منه تازه وارد در وبلاگتو ول کنی؟...؟
خوشحالم رشته ی مورد علاقت قبول شدی...منم هنوز نرسیدم بهت فعلن دوم دبیرستانم:)...
من رشته ی مورد علاقم موسیقیه ولی تجربی میخوام بخونم برم واسه چشم پزشکی...دعا کن منی ک از رشته ی مورد علاقم گذشتم حداقل ب هدفم برسم...موفق باشی عزیزم...دعا میکنم برات

اوخی عسیسمبازم سر میزنم به وبم اما کمتر!
مرسیییی
ایشالا توهم تو به هدفت میرسی عزیزم

ساناز جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 15:13

22ومش میرین ؟ یا 22 باید اونجا باشین ؟
اگه 22 اونجا باید باشی یعنی فردا میری
کی گودبای پارتی بگیریم برات ؟ به حوصن اینا هم خبر بده بیان دخترم
دخترم با نت دانشگاه حتمن بیاییاااا

نه فردا نمیریم احتمالا پس فردا بریم
بعد از ثبت نام برمیگردم همون موقع پارتی میگیریم..باشه میگم بهش
باشه دوستم حتما میااااام

mahsima پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:36 http://my-music-world33.blogsky.com/

تبریک میگم:)))))))))))))))ایاشلا که موفق باشی..کجا قبوا شدی؟!

ممنوووون
بیرجند

ساناز پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 16:52

داری چمدونتو جمع میکنی ؟
امیدوارم همکلاسات خوب باشن
مثل همکلاسای من نباشن :/
واییییییی زندگی دانشجویی انقده خوبــــــــــــــه خوش به حالت کلی خاطرات جالب انگیز داشته میشی

نه هنوز
ایشالا
امیدوارم ترم جدید یه همکلاس خوب پیدا کنی
وااااییییییی بهش فک میکنم ذوق مرگ میشم

میرحسین چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 22:14

نری مارو از یاد ببریا ...

نهههه من دوستامو فراموش نمیکنم

میرحسین چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 22:13

نگران نباش ...
یه سال بعد انتقالی میگیری خو ...

شاید زودتر هم بشه...دعا کنین

میرحسین چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 22:12

ایول .... تبریک بابت قبولی تو رشته علوم تربیتی ....

مرسیییی

ساناز چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 12:42

وایییییییییییی بعد یه سال برگردی ... ههه خب اگه از اوجا خوشت اومد و موندی ؟ خخخخخ عاشق یکی شدی چی ؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخ
تو این یه سال خیلی بزرگ میشی رو پا خودت وای میستی

ههههه نه مطمئنم برمیگردم و عاشق هیچی اونجا نمیشم
نه من با یه سال تغییر نمیکنم

ساناز چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 12:40

یخورده در مورد رشتت بتوضیح در یک پست

میام وبت یه لینک میدم بری درموردش بخونی

ساناز چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 12:39

واااااااااااااااااااایییییییییییییییی تبـــــــــــــــــــــــــــــــــــریـــک

مرسیییییییییی سانااااااااازم

arezoo چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 09:59

mobarakeeeeeeeeeeeeee

مرسیییی عزیزمممممممم

رحیمی چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 07:26 http://oxygen-o2.blogsky.com

سلام
تبریک میگم

سلام
ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.