وابستگی خر عست!!!

امروز رشته هایی ک انتخاب کردمو وارد سایت کردم

ولی شک دارم..هی فک میکنم باید فلان رشته رو بالاتر بزنم اون یکی رو پایین تر و..کلا درگیرم

حالا اینا رو وللش

وقتی به رشته و دانشگاهیی ک دوس داری و ممکنه قبول شی فک میکنی چقدر حس خوبی داره!

مثلا داشتم به این فک میکردم اگه یه شهر دیگه قبول بشم چقدر تجربه های قشنگی میتونم بدست بیارم..یه جورایی مستقل میشی و با آدمای جدید آشنا میشی

یا اینکه مجبوری مشکلاتت رو خودت حل کنی خیلی لذت بخشه

کلا میخوام از این شخصیت وابسته  و آویزون به خونواده دور بشم با اینکه سخته وحشتناکه مزخرفه اما یه خوبی هایی هم داره

این عکسا رو ببین

خیلی باحاله نه؟تازه سرچ کنین باحال ترشم هس...زندگی دانشجویی عشخ عست

اما هیچی مثل قبولی تو این دانشگاه خرکیف کننده! نیست و نخواهد بود

اما من ک میدونم آخرش اینجا قبول میشم :|


+راستی من شاید از جمعه تا آخر هفته بعد نتونم بیام نت

گفتم ک خبر داشته باشین یه وخ نگران نشین گریه نکنین و خدایی نکرده خود زنی و از این چیزا دیگه خخخ

+دلم برا محدثه و وبش تنگ شدههههه

کلا دلم برا خیلی چیزا تنگ شدهنمیشه همه کس و همه چیز همیشه باشن ک آدم دلتنگ نشه؟هاین؟

البته دلتنگی و انتظار هم یه جورایی لذت بخشه نه؟اما وقتی خوبه ک میدونی اون آدم یا هرچیز دیگه دوباره برمیگرده

ولی اگه برنگرده......

نظرات 18 + ارسال نظر
m یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 11:54 http://me4.persianblog.ir

وای رها بالاخره منم دارم راه دکتری رو میپیمایم
دعا کن برام بتونم یه رشته ی خوب بزنم

ایشالایه خانم دکتر مهربون میشی

ساناز جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 15:30

بآپ دیگه
بتعریف دیگه بگو دیگه چیکار کردی کجا رفتی چطور بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باشه به زودی می آپم

arezoo جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 13:14 http://takeoff.mihanblog.com/

اون یارو ترم 7 عه خوش ب حالش !

رها تو رفتی اومدی من هنوز نیومدم !

خودا به من گفته که تو فردوسی قبول میشی

من رفتم خوابگاهه اردبیل مودم نداش غذا ام بلد نیستم بپزم واسه همین اصرار نکردم واسه دانشگاه
رفتم بدون کنکور ثبت نام کردم خوی !
الان واسم بهتره چون که تو وبم نوشتم چرا !
خولاصه ایشالا به هر چی میخوای برسی

اوهوم خوش به حالش
هییی امیدوارم
باید بیای،بی حوصلگی خر ععست
اره خوندم،خیلی کار خوبی کردی
مرسی ایشالا توهم به هرچی میخوای برسی دوست خوفم

ساناز پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 20:21

خوش برگشتی

ساناز چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 20:58

میگم تو نگفتی کجا میری
اگه یکی ازم پرسید رها کجاست من چی بگم
بگم مسافرت بگن کجا چی بگم هاین ؟ بگم نمیدونم
نمیگن این چطور دوستیه که نمیدونه دوستش کجا رفته
هاین ؟ نه آخه تو جواب منو بده

ههه جوابشون رو نده بعدشم نپرسیدی خب
رفته بودیم بابلسر
ویییییی دلم برات تنگ شده بود

ساناز یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 14:02

دوست خوچگل من رفته مسافرت
یه عالمه عکس بگیر بنشون

ساااااااااااااااااااانازی

mahsima پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 16:21 http://my-music-world33.blogsky.com/

دانشگاه دوقوز اباد!!خخخخ.این چیه!!!

دانشگاهه مزخرفه آینده من

mahsima پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 16:20 http://my-music-world33.blogsky.com/

واهاااااااایی.دارم از استرس میمیرم..سال دیگ کنکور دارم..

واهاییی فردوسی *_*

مسافرت خوش بگذره

وایییی رشتت چیه؟عسیسم ایشالا رتبت عالی میشه

مرسی و ایشالا

میرحسین پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 14:12

مستقل بودن هم خوبه ... هم بد ...
دوری از خانواده هم برای خودش دردسر هایی داره ...

مستقل بودن خوبه دوری از خونواده بده

میرحسین پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 14:10

مسافرت خوش بگذره ....

مرسی..ایشالا

ساناز پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 10:02

ولی اگه برگرده و دیگه اون آدم قبلی نباشه ...

اینم خیلی بده ولی بازم خیالت راحته ک هست

ساناز پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 10:01

ااااا داری میری مسافرت

آره

ساناز پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 10:00

ده ساعت نوشتم آخرش گفت کد و اشتب زدی و همش پرید
دیگه دوباره نمینویسمشون

بلاگ اسکای خررررررررررر
همیشه کپی کن ک نپره

ساناز پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 09:53

اییی آدم به فیلم های خارجی مینگره فک میکنه خوابگاه اینجا هم مثل مال اوناست یخورده فک کنم واسه اینجا
مخصوصن wc و آشپزخونه

سریال به تو ک زیبایی رو ببین بعد اتاقاشون
اما من به همینا هم راضی ام!خوشیش بخاطر چندنفری زندگی کردنه دیگه

ساناز پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 09:51

از دانشگاه فردوسی قبول میشی
نگران نباش خانواده به منم میگفتن حتی از دانشگاه شام اسبی هم قبول نمیشی کلن خیلی امید بخش بود حرفاشون

امیدوارم
ای وای سانازیالبته تو بهشون ثابت کردی اشتباه میکنن
باز خونواده من برعکسن کلا هیچی نمیگن

ساناز پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 09:48


وایییییییییییی کی جوابا میاد ؟

تو شهریور

مهندس جنین پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 05:17 http://jenin.blogsky.com

امیدوارم رشته و دانشگاهی رو که دوس داری قبول شی

ممنووون

777 پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 04:51 http://fastmarket.blogsky.com

سلام. ان شاالله دانشگاه مورد علاقتون قبول شین. اگه در مورد دانشگاه و ترم سوال داشتین بپرسین. من ترم 5 هستم

سلام ممنووون
باشه مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.