کنکور خر عست

ویییییی رفتم نتایج رو دیدم

از پارسال بهتر شده  مخصوصا زبان

نزدیک بود افسردگی بگیرم ولی خودا رو شکر الان موشکلی ندارم

البته فک میکردم انسانی بهتر میشم آخه تو آزمونای آزمایشی خیلی رتبم فرق میکرد و بهتر بود...الکی امیدوارم کرده بود کفاصط :|

ولی بازم روانشناسی دولتی قبول نمیشم

الان باید ناراحت باشم یا خوشحال؟ :|


برید به این لینک

اینو بالای کارنامم نوشته بود

بند یک رو انتخابیدم ولی من  ک شبانه بودم و انصراف دادم..موشکلی پیش نیااااد من میترسم

خوشحالی ☺☻

خوشحالی یعنی   یکی رو داشته باشی باهاش حرف بزنی بدون اینکه بترسی اون چ فکری میکنه

خوشحالی یعنی   دوستای مجازیت وارد دنیای واقعیت بشن و بتونی کنارت حسشون کنی

خوشحالی یعنی   بتونی احساساتت رو ابراز کنی چ تنفر چ عشق

خوشحالی یعنی   باعث خوشحال شدن

خوشحالی یعنی   برای مردم و کشورت یه آدم مفید باشی

خوشحالی یعنی   یه رشته و دانشگاه خوب قبول شی خونوادت بهت افتخار کنن

خوشحالی یعنی   جنگ و خیانت و ... تو دنیا وجود نداشته باشه

خوشحالی یعنی   خواهر کوچولوت  بوست کنه

خوشحالی یعنی   تموم خاطرات بد از ذهنت پاک بشه

خوشحالی یعنی   بتونی نقاشی عشخت رو بکشی

خوشحالی یعنی   آهنگ جدید خواننده ای ک دوس داری رو بگوشی

خوشحالی یعنی   فقط خواسته خودت برات مهم باشه و به هدفت برسی

خوشحالی یعنی   این دنیا هم مثل قصه ها به خوبی و خوشی تموم بشه...

و ...

meghan trainor

دیشب رفته بودم پیج girly_m بعد رو یکی از عکساش یه آهنگ گذاشته بود خیلی خوشم اومد گفتم بذارم شوما هم بگوشید

این عکس خواننده ش :| قیافش یه جوریه با این ک 21 سالشه ولی به نظرم شبیه پیرزناس

link

mila kunis

عاشق شدم

تا حالا هزار بار گفتم من عاشق خرچشم هام و  به نظرم mila چشاش از همه بزرگتره(به نسیت بقیه بازیگرا)

اصن دوس دارم نصف صورت طرف چشم باشه

اینم با شوور و بچه ش

اگه فیلم black swan رو دیده باشید اینو میشناسین

یه فیلم دیگه هم ازش دیدم ک این عکس همون فیلم میباشد!حتما دیدینش آخه تو هر پیجی میرفتی این عکس بود :|

هنوز واسم عجیبه چطوری عاشق چشم بادومی ها میشم؟ :|

ساناز عست دیگر..منم مبتلا کرد :| 

کار خوبی کرد..بعدا سریال کره ای هم می معرفی ام