سریال کره ای

سلااام امروز میخوام چندتا سریال کره ای معرفی کنم

با اینکه فیلم و سریال های کره ای فقط برای سرگرمی و خر احساساتی درون به درد میخوره و از نظر موضوع خعلی مزخرفه ولی بازم چندتا رو انتخاب کردم ک معرفی کنم!البته اینم باید بگم ک بعضی وقتا جملات طلایی هم قاطی فیلم میکنن ک یه ذره قابل تحمل تر میشه..در کل واسه ما بیکار های تابستونی! خوبه

1.وارثان

کلی بازیگر خوب داره و تجربه ثابت کرده سریالایی ک لی مین هو توش بازی میکنه حداقل واسه یه بار دیدن ارزش داره

موضوشم تکراری دیگه پسر پولدار و دختر فقیر و عشق و ...

فقط تنها فرقش اینه ک پارک شین های برعکس تموم شخصیت های دختر کره ای آویزون نیس

2.باران عشق

من عاشق زوج این سریالم..سوکی ک عشخمه یونا هم بامزه و نازه

سوکی عکاسه

رو عکسا ک کلیک کنید هم میتونید موضوشو بخونید هم دان ش کنید

3.مدرسه 2015

اینو همین دوهفته پیش اینا دیدم..بدک نیس!هیشکدوم از بازیگراش رو نمیشناختم موضوشم کمی تا قسمتی تکراری بودولی از دیدنش پشیمون نمیشین

من ک عاشق ته گوانگ شدم معروف به دیوونه


الان دارم به تو ک زیبایی رو میبینم هنوز تموم نشده ولی تا اینجا ک عالی بوده

بعدشم همسایه بقلی اکسو رو باید دان کنم

اگه به اندازه ای ک فیلم میبینم درس میخوندم الان رتبه یک کنکور بودم

نظرات 12 + ارسال نظر
arezoo جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 13:21 http://takeoff.mihanblog.com/

dream high 1
va
dream high 2

am kheili kheili ghashangan !

man dream high 2 ro didam das az sare tarahi sahne bar dashtam !
va fahmidam ke adam bayad bere donbale kari ke tush estedad dare na alaghe !
chon age alaghe bashe estedad nabashe be jayi nemirese o kam kam zade mishe

in cmn bepare miram khodamo dar mizanam

تعریفشو زیاد شنیدم اما هنوز نتونستم ببینم
معمولا استعداد و علاقه باهمن چون تا تو چیزی استعداد نداشته باشی اونقدرا بهش علاقه مند نمیشی پس توهم حتما میتونستی طراح صحنه خوبی بشی مثه ساناز ک میتونه نقاش یا عکاس خوبی بشه
خدارو شکر نپریده

arezoo جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 13:18 http://takeoff.mihanblog.com/

hello monster انقده قشنگهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

روانیشم این روزا
4 قسمت مونده تموم شه

فک نکنم بتونم ببینمش
وااای منم وقتی سریالی ک دوس دارم تموم میشه تا چندروز افسردگی میگیرم

Feri Lambert پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 20:22 http://the-original-high.blogfa.com

تجربه عموما غلط نمیگه...توی boys before flowers ک خوب بود...عههه یادش بخیرur beautiful...بخدا اگه منم اینقدری ک دور بر آدام میچرخیدم درس میخوندم الان از آکسفورد و کمبریج دعوتنامه داشتم...والا...

تجربه همیشه درست میگه

هه اره والا

امین پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 14:18

سلام رهایی
مرسی که سر زدی
سریاله که عکسشو گذاشتی دیگه همین دوتا دخمل که دستای همدیگه رو گرفتم
سریال تو زیبایی رو هم دیدم چند قسمتش رو از ماهواره
از شبکه های عربی ام بی سی
اتفاقا عکس از سریال گرفتم که سر فرصت دانلودش کنم

سلام
خواهش
تو زیبایی سریال خوبیه حتما ببینش

امین پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 04:08 http://pll.blogsky.com

سلام خوبی رها
دقیقا منم همین سریال رو عکس رو دیدم و نشستم دانلودش کردم
گفتم شاید قشنگ باشه ولی نمیدونم چرا به دلم ننشت اصلا
دیگه نگاهش نکردم و کپی کردم قسمت هاشو توی هارد
یه چند قسمتیش رو دیدم
نمیدونم به من چرا نیومده سریال دانلود کنم خوب از اب در بیاد
باید بهم معرفی بکنن فقط
سریال کره ای قبلی عالی بود که دیدمش

سلام ممنون
من دقیقا نفهمیدم کدوم رو دیدی
ولی سریال کره ای خوب میخوای پسران برتر از گل یا تو زیبایی رو ببین،حتما خوشت میاد

ساناز چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 15:49

درباره این فیلم آخریه بتوضیح ببینم چطوره
سلام م :/

رو عکسش بکلیک خلاصه ش رو بخون..من اگه بخوام بتوضیحم خیلی چیزاشو لو میدم
درضمن بهتره اول اون دوتای دیگه رو ببینی،قشنگ ترن ها

ساناز چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 15:48

سلام یعنی چیییییییی
چرا سلام نوشتم !!!!!!
حالا خوبه یه چیز دیگه ننوشتم
دقیقن چی فک کردم نوشتم سلام
یکی به من بگه چرا سلام نوشتم بدون اینکه خودم بدونم

خخخخخخخواقعا چرا

سلام سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 22:49

سلام خوجگلم
بدون ما زندگی خوبه ؟
خودت خوبی ؟
خوشی ؟
انتخاب رشته کردی ؟

کیستی؟

mahsima سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 18:27 http://my-music-world33.blogsky.com/

تو که زیبایی و خیلی وقت پیش دیدم:))وای گومینام رو خعلی میدوستم توو فیلم^_^

آره گومینام خعلی بامزه سکلا سریالش خوفه

arezoo سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 12:01 http://takeoff.mihanblog.com/

اینجایی نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان هستمممممم

arezoo سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 11:46 http://takeoff.mihanblog.com/

به تو که زیبایی عشقه .
پسره که لی مین هو عه . دختره ام (همونی که پسر شده ) سولی از گروه اف اکس عه . دو تاشون تو گروهای مورد علاقه منن .
وارثان رو دارم فلن ندیدم.
همسایه بغلی اکسو هم عاشقشم ....



اون دختره یونا ام که گفته بودی عضو گرلز جنریشن عه . معروف ترین گروه دختر کره که تو همه برنامه تلوزیونی امریکا شرکت کردن !

و اینکه من عاشق کره ام !

منم از مین هو و سولی خوشم اومده
ببین وارثانو..قشنگه
آره گروه گرلز جنریشن رو میشناسم،باحالن
من تو این گروه فقط از یونا و یکی دیگه خوشم میومد ک اونو شوتیدن بیرون..اسمش چی بود؟جسیکا؟

مهدی یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 14:37 http://ttak.ir

وای من عاشق این سریال های کره ایم خخخ مخصوصا سریال Boys.Before اصن این واسه خودش یه فیلمی بود ... اگ ندیدی توصیه میکنم ببینی ....
بعدم من تورو دغوت به شبکه اجتماعی تی تاک میکنم ... تازه درستش کردم ... بیا توش اگ بتونی پلیس سایت میکنمت ...

http://ttak.ir

همون پسران برتر از گل دیگه؟دیدمش عاشقشم هستمهیچی مثه اون نمیشه
ممنون ولی فعلا ک حس هیشکاری ندارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.