علایق☺

با تشکر از ساناز بابت یافتن این موضوع

دیگه از عنوان مشخصه چی میخوام بگم

از غذا شروع میکنم

1.ماکارونی 2.لازانیا 3.شله(اینو باید تو یه پست مفصل درموردش بحرفم خخ) 4.هرچی ک با سیب زمینی درست بشه 5.مرغ و ماهی حالا هرمدلی ک درست بشه،فرقی نموکونه 5. یه آشی هم هس ما درست میکنیم بهش میگیم آش ماستی شایدم یه اسم دیگه داره 5.گوشت قرمزم فقط شیشلیک شو دوس دارم....دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه

شهر:

بین شهرای خودمون شیراز رو خیلی دوس دارم،خارجی هم نیدونم اونارو کلی دوس دارم

کشور:

این ک معلومه اولیش ایرانه!من عاشق ایرانم

بعدش یونان و مصر و ژاپن

بعد از این سه تا کره و مالزی..ایتالیا روهم یکم دوس دارم به خاطر غذاهاشالبته عاشق شهر ونیزم هستم

رنگ:

عاشق قرمز و مشکی ام..اتاقمو دیدین دیگه اگه دورنگ دیگه روهم بخوام باهم انتخاب کنم صورتی و خاکستری رو انتخاب میکنم

آدم:

مردا مرد باشن!!

خانوما هم یکم غرور داشته باشن خوبه،یکمم هوای جنس خودشون رو داشته باشن عالی میشه

در کل بخوام بگم انسانیت داشته باشه دیگه

کار:

خب من از بچگی معلمی رو دوس داشتم بهشم میرسم حداقل معلم مدارس غیرانتفایی ک میتونم بشم

بعدش عکاس، روان شناس

بچه ک بودم دوس داشتم پلیس بشم...یه چی دیگه هم دوس داشتم: راننده اتوبوس خخخ

ههه هیشکدوم از این شغلایی ک نوشتم به همدیگه ربطی ندارن،کاملا مشخصه از روی احساسات انتخاب شدن

میخواستم خواننده ها و بازیگرایی هم ک دوس دارم بگم ولی نه ک تاحالا هزار بار گفتم خودتون میدونین دیگه

-شنا کردن رو خیلی دوس دارم

-عاشق طبیعت و حیوونام!در حدی ک یه زمانی دوس داشتم تو روستا زندگی کنم

-شاید اگه یکم پرروتر بودم بازیگر میشدم

خب دیگه بسه زیاد حرف زدم،خیلی چیزای دیگه هم هست ک شاید بعدا نوشتم

نظرات 36 + ارسال نظر
Feri Lambert شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 11:42 http://the-original-high.blogfa.com

اینو توی گوگل سرچ کن:صحبت های داغ ایان سامرهالدر راجب سفر ب ایران

باشه ممنونم

Feri Lambert جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 21:13 http://the-original-high.blogfa.com

من بیشتر تو کف جلوه های فیلمه بودم همون قسمت هایی ک توی موزیک ویدئو هم بود...یهو همه چی خراب میشد!اصلن خیلی خفن بود..!
مصاحبه ی ایان راجب ایران ازش پرسیده بودن کی میری ایران و نظرت راجب ایران چیه گفته بود شاید در آینده نزدیک و من ایران رو خیلی دوست دارم و میدونم ک مردم خونگرم و مهربونی داره و مخصوصا عاشق فرشهای ایرانی ام خودم هم چندتا توی خونه دارم=)

آره خب این چیزاش خوب بود اما نه که تخیلی عه خوشم نمیاد
ووویییاین مصاحبه رو تو یه سایت معتبر خوندی عایا؟آخه باورم نمیشه یه بازیگر آمریکایی انقد ذهنش راجب ایران مثبت باشه

Feri Lambert جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 04:18 http://the-original-high.blogfa.com

راستی ی چیزی یادم رفت بگم موزیک ویدئویTime for miraclesتیتراژ پایانی فیلم معروفه و محشره2012عه...دیدی فیلمشو؟راجب پایان دنیاست در12.12.12...همون پیش بینی مایا ها

نه فیلمشو ندیدم،از اینجور فیلما خوشم نمیاد
برا همین گفتم ویدئوش معمولی عه،اگه یه ویدئو دیگه واسش میساخت بهترتر بود

Feri Lambert جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 04:09 http://the-original-high.blogfa.com

راستی اون مصاحبه ایان راجب ایران خیلی جالبه...ایان رو در لیست بازیگرهای مورد علاقم قرار دادم...=))))))

کدوم مصاحبه؟من نخوندم
چ خووووب
آدام هم داره میره تو لیست خواننده های مورد علاقه من

Feri Lambert جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 04:01 http://the-original-high.blogfa.com

امروز رفتم بیوی ایان رو خوندم...8دسامبر1978..!تعجب کردم از آدام بزرگتره!!آدام29ژانویه1982..4سال از آد بزرگتره!یاد ومپایر دیریز بخیر...توی تبلیغ سری جدیدش از آهنگ آدام استفاده کردن!خوش قیافست ایان...ی چیزیشو میدوستم:چهرش و چشماش مثل آدام وحشیه...

اصن سنش بهش نمیخوره
قیافش ک عااالیه
اوهوم چشای هردوشون یه حالتی داره،آدمو میکشه

Feri Lambert چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 19:21 http://the-original-high.blogfa.com

خخخخخخ...اگه میتونستم آپلود میکردم مستقیم لینک میفرستادم برات ولی نمیتونم متاسفانه...من منتظرما..

نه بابا ممنون همین ک اسماشونو گفتی کافیه
دوتاشو دان کردم الان میام وبت نظرمو میگم

Feri Lambert چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 06:33 http://the-original-high.blogfa.com

اینم ی سایت واسه اینکه با لینک مستقیم و کیفیت320 و اورجینال و راحت دان کنی www.pazelmusic.ir...در این حدم من دیگه!

دیگه ترکوندی ها دستت درد نکنه
ایشالا یه روز میام فیلمای عشقمو با لینک دانلودش بهت میدم ک جبران بشه

Feri Lambert چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 06:29 http://the-original-high.blogfa.com

هر چی دان کردی بیای نظرتو مفصل راجب تک تکشون بگیاااا...بشدت کنجکاوم در زمینه ی آدام...اصلن فضول نیستما ولی پای آدام وسط باشه آرامش ندارم...از الان تا وقتی بیای نظرتو بگی خواب راحت ندارم.خخخخ

باشه باشه حتما
آره خب حق داری...منم پای عشقم وسط باشه همینطوری میشم درکت میکنم

Feri Lambert چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 06:25 http://the-original-high.blogfa.com

اینک ده آهنگ برتر آدام(از نظر من ک4ساله گلمبرتم البته...حالا شما اعتماد کن ضرر نمیکنی)
البته آهنگایی موزیک ویدئو دارن نمیگم دیگه...
یک:map
دو:sleep walker
سه:outlaws of love
چهار:No boundiers
پنج:By the rules
شیش:Underground
هفت:Choke hold
هشت:Things I didn't said
نه:Sure fire winners
ده:Sturt
میشه12تاش کنم؟؟؟پلیز؟؟؟آخه ازThe original high و Fever نمیشه گذشت...خب تو حالا خواستی دان کنی طبق عدد برو

ممنوووون ایناروهم دان میکنم

Feri Lambert چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 05:50 http://the-original-high.blogfa.com

خخخخ!جدا از شوخی آدام دوست داشتنی نیست؟خدایش...؟
راستی دیدم از مهسیما راجب موزیک پرسیدی گفتم ی معرفی کلی بزارم راحت شی...
موزیک ویدئو:Whataya want from me و Never close our eyes رو اصلن از دست نده...چهار تا موزیک ویدئو دیگه هم داره:If I had youوTime for miracles و Ghost Town و For your entertainment...ک Ghost Town جدیدترینه و ماله2015...ولی او دوتای اولی ک گفتم بهترینان..

بعله..دوست داشتنی و جذابه
واای ممنون حتما دان میکنم..مرسی

Feri Lambert شنبه 31 مرداد 1394 ساعت 06:28 http://the-original-high.blogfa.com

خب من خود جوش توی قسمت هزاران خواننده دیگر آدام رو هم جا میدم...خخخخ...
آووو ایان...

ههههه
ایان عشخ عست

Feri Lambert پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 21:40 http://the-original-high.blogfa.com

وییی لازانیا^__________^...ونیز عشق است!من ونیز،پاریس،لس آنجلس،مونیخ رو میدوستم...خواننده و بازیگرای مورد علاقت کین؟من نمدانم بگو...


خواننده:ریحانا-شادمهر- ابی- بنیامین-پیتبول-کلی کلارکسون و هزاران خواننده دیگر
بازیگر:ایان سامرهالدر(این عشقمه)ناتالی پورتمن-جانی دپ-شهاب حسینی-امین حیایی-آنجلینا جولی و غیره ک الان یادم نمیاد

arezoo چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 18:59

tafalodet happy bashe dustaaaaaaaaaaaam

مرسیییییی آرزو

ساناز چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 00:01

تولدت مبارک

واااییی اولین نفرمرسی عسیسمممممم

arezoo دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 17:12 http://takeoff.mihanblog.com/

http://yehet.persianblog.ir/post/74/


کامنتاشو بخوووون !
یادش به خیر وااااااااقن !

رفتم خوندمممممممممم
آره واقعن
هییی اون موقع لی رو دوس داشتم خخخ چ زود بهش خیانت کردم

m دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 12:30 http://me4.persianblog.ir

منم خیلی بچه بودم ک رفتم کلاس شنا اونم همت مامانم بود اگه به خودم بود ک تا الان تو استخر غرق شده بودم

ههههپس دم مامانت گرم
منم سارا یکم بزرگتر شد میخوام ببرمش

m دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 12:29 http://me4.persianblog.ir

نه شنای عادیم مشکلی نداره فقط توی شنای پروانه یه ذره دستم اذیت میشه باید یه ذره قوی تر بشه نمیدونم دقیقا ولی فک نوموکونم ک فور اور باشد
مخصوصا ک خودمم دارم دوحتور میشم

آها پس خوداروشکر
پس ایشالا یه روز باهم میریم مسابقات شنا

mahsima دوشنبه 26 مرداد 1394 ساعت 12:09 http://my-music-world33.blogsky.com/

لازانیا-__-
منم شیرازو میدوستمبا اصفهان

عه لازانیا نمیدوستی؟
اوهوم اصفهانم قشنگه

arezoo یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 18:18 http://takeoff.mihanblog.com/

واقن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اتوبوس ؟؟؟؟
منم شنارو دوس دارم ولی تالا شنا نکردم اصن !
هم از دریا میترسم هم از استخر :|

روستا اصن خوب نیس !
شهر بزرگ عشق عست !

بهت نمیاد از این چیزا بترسی
تو بودی گفتی وقتی یه جا کلی آب باشه میترسی دیگه؟نه؟
ولی نترس،فقط کافیه یه بار بپری تو استخر!!!!
نه روستا خوبه!پاکه!همه چیش

arezoo یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 18:16 http://takeoff.mihanblog.com/


به لیست خواننده های مورد علاقت چان یئولم اضافه شد عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره آره معلومه
دی او هم اضافه شده

arezoo یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 18:12 http://takeoff.mihanblog.com/

همسایه بغلی اکسو رو کامل دیدی ؟؟؟؟


من 5 قسمت اولشو دارم فقط !
دارم دیوونه میشم ادامشو میخوام ولی کامپیم داره میترکه نمیتونم دانلود کنم

نه تا قسمت 13 دیدم
هی داره قشنگ تر میشه
فلفل شکن نداری؟ک بری آنلاین ببینی؟
اگه نداری بگو یا برات فلفل شکن بفرستم یا یه سایت بیابم ک بتوونی بری ببینیش

ساناز یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 13:40

m یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 11:47 http://me4.persianblog.ir

شنااااااااااااااااااا
به به منم شنا بسیار میدوستم البته هنوز همت نکردم برم برای آزمون غریق نجاتی مدرکشو بگیرم
ینی میخواستم برم بعد تصادف کردیم بعد تو تصادف هم ک دستم تاندونش کشیده شد و این صحبتااا
دیگه جون نداره ک بخوام شنای پروانه برم

اوه پس تو خیلی حرفه ای هستی
منم از بس تنبلم تاحالا فقط یه ترم رفتم
عسیسم ینی هیچوخ نمیتونی شنا کنی یا فقط یه مدت؟من ک امیدوارم خوب شه بتونی مدرکتو بگیری

m یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 11:44 http://me4.persianblog.ir

غذا هاتو دیدم گشنممممم شد

ایوا ملیکااااااا
خودمم پستمو میبینم گشنم میشه

ساناز شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 22:46

خبهمه اونایی رو که نوشتم وقتی حتی اسمشونو میشنوم ذوق مرگ میشم

ههه پس همون یه پست جدا واسه غذا بذاری بهتره

ساناز شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 22:24

رها ده ساعته دارم هنوز غذا هارو مینویسم میگم یه پست فقط واسه غذا بذارم بهتره

خخخخخشکمو
خلاصه ش کن دیگه..فقط اونایی رو بنویس ک وقتی میخوریشون ذوق مرگ میشی

ساناز شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 22:08

رها میگم یکی از هم مدرسه ای هام رتبش 16 شده

وییی خوش به حالشچ حالی میکنه ها میتونه هرجا دوس داره قبول شه

ساناز شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 22:07

بعد شب که داشتیم برمیگشتیم من بازم یدونه شهاب سنگ دیدم اونجا به آسمون خیلی نزدیک بود و پر ستاره
تاز صبحش تو راه یه عالمه مزرعه گل آفتابگردون دیدم
الاغ هم یدونه دیدم
بعبعی مشکی هم دیدم یه عالمه
گاو هم دیدم
خخخخ مثل بچه ها که انگار اولین بارشونه دارم با ذوق مرگی میتعریفم

هههههه
آسمون پرستاره خیلی قشنگه
وویی حتما یاد ون گوگ افتادی
الاغ ببعی گاو خخخخسارا هم اینارو میبینه ذوق مرگ میشه

ساناز شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 22:02

دیروز رفته بودیم کوه .. کوهه کوه هم که نع کوهپایه
بعد بگو چی خوردم
مرده جلو چشمم با اون دستاش گوشتارو میبرید استخوناشو میشکوند میزد به سیخ دور گوشتا هم یه عالمه مگس پرواز میکرد
بعد من که هنوز تو خونه خودمون حساسم به این چیزا تو اون وضعیت کباب خوردم
بدترش اینکه خیلی هم خوشم اومد
به نظرت سرم به جایی خورد ؟ این خیلی نگران کنندس
تازه نون ی که عشایرا پخته بودن هم خوردم و همچنین آش
نه جدی جدی من نگران خودمم

ههه دوست حساس من
نه وقتی وسواسی باشی بیشتر نگران کننده س الان ک موشکلی نداری
اتفاقا من همیشه میگم بعضی وقتا غذاهایی ک به کثیف ترین شکل ممکن درست میشن خوشمزه ترن

ساناز شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 21:56

یه چیزی میخواستم بگم صب یادم رفت وایسا بگم

بگیوووو

ساناز شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 21:55

ساناز شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 21:54

خخخخخ راننده اتوبوس
گفته بودی روستارو قبلن انگار دختر روستایی اسب سوار ؟

هنوزم دوس دارم گواهینامه پایه یک بگیرم
فک کنم
آره اسب سواریا مثلا با یه چوب درحال بردن گوسفندا به چرا خخخ

ساناز شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 21:52

پس معلمی رو بیشتر از روانشناسی دوست داری
ایشالا یه معلم خوب میشـــــــــــــــــــی

نیدونم
اصن نیدونم چی دوس دارم ممکنه فردا از همه شون متنفر بشم تعادل ندارم

ساناز شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 21:51

عه نمیدونستم قرمز و مشکی دوست داری

فک کنم گفته بودما

ساناز شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 21:50

یونان و مصر باستان ؟ یا الانی
الانشون فک نکنم جالب باشه
من خیلی هم از ایران متنفرم

باستانیش ک بهتره ولی الانشم دوس دارم
ههه خب یکم بدبخت شدن ولی بازم تاریخشونو ک دارن
عه عه عه درموردت کشورت اینطوری نحرف
باید یه پست درمورد ایرانم بذارم

ساناز شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 21:48

شله چی بید
دستور پخت آش ماستی رو هم بگو
گشنم شد دخترم

بعدا تو یه پست میگم اونم تقریبا یه جور آشه
بلد نیستم از مامانم میپرسم میگم بهت
منم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.