تولد

بالاخره 27 شهریور رسید

یکی بود یکی نبود..چندین سال قبل تو همین روز یه پسر تپل مپلی به دنیا اومد

اسمشو گذاشتن حسین!

هرچی بزرگتر میشد صداشم بهتر میشد

طوری ک همه بهش میگفتن تو باید خواننده بشی

و همه چی دست به دست هم داد تا حسین قصه ما خواننده شد

یه خواننده خوب با آینده روشن

تولدت مبارک آقای خوش صدا

امیدوارم یه روز با بچه ها بیایم کنسرتت

.............................................................................................................

اینم لینک دانلود آهنگ تولد با صدای حسین علوی:

http://s6.picofile.com/file/8212304492/11_Tavallod_Hossein_alavi.mp3.html

نظرات 12 + ارسال نظر
mohammad.T جمعه 10 مهر 1394 ساعت 21:52

اولن من اکثر ادما نیستم... چون من اصن شوخی نکردم که بخوام تو قالبش حرفمو بزنم...
دومن این بالاییم شوخی بود :))))

ههه از دست تو

mohammad.T پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 00:07

:DD
شوخی کردم بابا... سال دیگه هم نمیخواد بزاری :D

اولا اکثر آدما درقالب شوخی حرفشون رو میزنن
دوما اصن من آلزایمر دارم ممکنه سال بعدم یادم بره بذارم

میرحسین شنبه 4 مهر 1394 ساعت 14:36

احتمالا تا دو ترم دیگه برنگردی مشهد ... وای دلم تنگ میشه برات ...

نه الان ک دارم جوابتو میدم مشهدم
منم همینطور

میرحسین شنبه 4 مهر 1394 ساعت 14:35

Wow عالیه ....
مرسی از این پستت .... الان دیدم ... شوکه شدم :) :) :)

خواهش میشه

arezoo شنبه 4 مهر 1394 ساعت 12:17

تولدش مبارک هااااااااااا باشد !

Feri Lambert شنبه 4 مهر 1394 ساعت 01:29

ما میرویم مدرسه:||||الان مشخصه در پوست خود نمیگنجم:///:||||

هههمدرسه بهتره چون راحت تره!قدر لحظاتت رو بدون

mohammad.T سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 22:02

کاش در پ.ن ی پستت تولد منم تبریک میگفتی :|

به تو ک تبریک گفتم
بعدشم حسین پست گذاشته بود برام منم باید جبران میکردم
حالا ایشالا سال دیگه

mahsima یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 20:13 http://my-music-world33.blogsky.com/

سلام:)تولدش مبارکککک

سلام

Feri Lambert یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 17:27

رها موزیک ویدئو های جدید تیلور سوئیفت رو دیدی؟blank space و bad blood؟

آره هردوش رو دیدم

Feri Lambert یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 03:41 http://the-original-high.blogfa.com

Happy birthday to you...
Happy birthday to you...
Happy birthday dear Hossin...
Happy birthday to you...

ساناز شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 13:16

رها کی میری ؟
تصمیم گرفتی ؟؟؟

جمعه میرم
امروز رفتم فردوسی گفتن باید یکی دوترم بخونم بعد درخواست میهمانی وانتقال بدم!خوب ک به همه چی عادت میکنی بعد میتونی برگردی

ساناز شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 13:15

تولدش مبارکککککک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.