پست ثابت

لینک ها


نظرات 60 + ارسال نظر
ساناز شنبه 13 تیر 1394 ساعت 10:39

چه عکس خوششلی
اون عکس بالا بالایی هم خوششله


اگه منو تو از بچگی باهم دوس بودیم اون میشد عکسمون

T.mohammad دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 15:30

لطف میکنی :))))

آقای حرص درآر

ساناز دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 10:33

گفته بودم
دخترم نه دخترم نگفته بودم
رها کارتون های ever after high رو دیدی یا میبینی ؟

نه فک نکنم[متفکر]
قشنگه ن؟تویه پست بمعرفی شون

T.mohammad دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 01:16

بابا اقلا ادیت کن دیگه پاک نکن که :)))

پاک نمیکنم

ساناز یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 18:41

رها من اینجا یه نظر دیگه نوشته بودم کوووو ؟

نمیدانم نظر دیگه ای نبوددوباره بنویس

T.mohammad یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 04:07

حل شد :))
(;

T.mohammad یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 00:30

اره (;
رها... |:

چی شوده؟

ساناز شنبه 6 تیر 1394 ساعت 20:22

امین لاین اد شدی

T.mohammad جمعه 5 تیر 1394 ساعت 16:48

سانازم نیست :|
سعی کن سریع تر مشکلو حل کنی دیگه
حسینم اوردم....

ساناز فعلا نت نداره
باشه
ایوللل

T.mohammad جمعه 5 تیر 1394 ساعت 02:26

اها دیدم وب سانازو...
اره ساناز...حسینم میاد
به حرف من گوش میده (;
میارمش...تا الان یه پی ام بیشتر نداده...ولی درس میشه...

T.mohammad جمعه 5 تیر 1394 ساعت 02:24

رها خواهشا زود تر بیاین...
خودت و ساناز و ارزو..
همه هستیم الان...
الان لنگ شمان...
ساناز میخونی اینو بیا سریع تر لاین...
منو اد کن... t_mohammad
من هیچ ارتباطی ندارم با ساناز...خواهشا به ساناز خبر بده...
اگه وبلاگی چیزیم داره و مشکلی نداره به من بگو ادرس وبشو...
همینطور ارزو خواهشا درسش کن...
نیستی چن وقته

بخدا موشکل گوشیم حل شه اولین کاری ک میکنم لاین اومدنه
ساناز تو نظرا آدرس وبشو گذاشته بوداا
به آرزو هم میگم

T.mohammad سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 01:43

مرسی...خیلی خوبه...
منتظریما...
داریم درس میشیم انگار

T.mohammad سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 01:16

بابا حسینم نمیخواست بیاد...دیگه گفت باشه...
پاشو بیا دیگه...
حالا فعلا منو ادد کن من تورو بیارم تو گروه بعد کم بیا اصن..
درس میشه...
بیا دیگه...
و همینطور ساناز پیلیز...
ادد کنید من اددتون تو گروه فعلن...

به خداااا میام فقط یکم بصبر..فعلا با گوشیم درگیرم
قول دادم دیگه

T.mohammad سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 00:50

فالو ریکوست دادی من اکسپت کردم فالو بک دادم اکسپت نکردی :))))
حالا مهم نیست دیگه...
لاینو بچسب...5 نفریم...
پاشو بیا...
گروه ساختم من:|
پاشو بیا خواهشا.

چرا من قبول کردمحالا بازم میرم چک موکونم
میام اما الان نه...

T.mohammad دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 20:35

رها بیا دیگه...
حسینم لاین داره...میاریمش :)))
منو اد کن... t_mohammad
فقط عین اینستا نشه فالو بک بدم قبول نکنی...خانوم سرویها (;

من قبول کردم حتی اومدم چندتا از عکساتو لایکیدم
میام اما شاید ماه دیگه

T.mohammad دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 20:33

خوبه ساناز...ببین من خیلی سر در نمیارم از لاین...
این ای دیه منه:
t_mohammad
اگه میشه اد کن دیگه (;
داره جور میشه قضیه فکر کنم...

ساناز دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 12:43

سلام امین
لاین میام
حسین لاین میاد ؟

ح نمیاد الکی میگه

T.mohammad دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 02:49

ولی جدی...خیلی بهتره...
یه گروه درس حسابی داریم دیگه...خوب میشه بخدا...

T.mohammad دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 02:49

بیا دیگه لاین :|
من به ساناز قول دادم:|
:)))

نقطه ضعف منو میدونه :|
باشه حالا شاید اومدم

T.mohammad دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 02:13

به به...ساناز خانوم...
نیستی؟!
البته هستی...من نیستم:|
لاینی چیزی نداری شما؟!
شقایق و امیر و من و حسین و رها (:|) هستن...بیاید یه گروه بزنیم...
رها رو خوب اومدم :)))
تلگرام چی؟!
میخوایم اون جمع قدیمیرو دوباره بچینیم...نبودم جو گیر شدم الان :|

سااااناااز

T.mohammad دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 02:06

اره با گوشیه بابام :))))
حال داشتی لاینم بیا تو فکر یه گروهم اونجا...
به وب حسینم سر بزن یکم...شاید فرجی شد(;


حال ک ندارم
سر میزنم...حالا منم بهش میگم هماهنگ کنه با بچه ها بریم بحرفیم

ساناز یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 22:38

وب کشتی کج آپه

چرا گریه؟الان میام

ساناز یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 21:55

اشکالی نداره فلفلی میشیم یه وب دیگه میزنیم

مثل سوراندوم یه ده بیستا ازش میزنیم

ساناز یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 20:19

عهاذون واسه شما 1 ساعت زودتره

خداروشکر وگرنه می مردم

ساناز یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 19:56

ایکی ثانیه دیگه می آپم

باشد
.......
چنددیقه دیگه اذونه!بعد افطار میام

ساناز یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 19:54

رها
منظورم از اونآدرسا این نیست که آپم آدرس هارو دقیق بخون فرق و ببین ای بابا

اوااا دقت نکرده بودم

ساناز یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 18:24

رها تو وب کشتی کج نویسندت کرده بودم ادان میبینم تو بقیه وب ها هم نویسنده شدی

هاین؟
میهن بلاگ قاطی کرده عست

ساناز یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 18:07

باید عرض کنم خدمت شما که :
http://bi-ruya.mihanblog.com/
http://gz-rock.mihanblog.com/

الان می آیم
...
فک کردم اینارو گذاشتی ک بگی آپی

T.mohammad یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 16:16

ما امسالم ترکوندیم..وای به حال سال بعد :D
اره منم اینستا دارم...
بزار برم ببینم ای دیم چی بود.. :|
Mohammada_t77
مرسی (;
دوست دارم بزنم حالشو ندارم همچین...
ولی فکر نکنم وقتشو اینارو داشته باشم امسالم کنکوره دیگه...

هههه
تو همه جا هستی ها
بعد فالو می نمویمت
وقتش ک هس اما آره بهتره ک وب نزنی،فقط درس بخووون

ساناز یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 14:20

میگم خب منم دیگه کشتی کج نمینگرم و دوست ندارم ولی باید دوست بداریم
عکس دیواهارو بذار مثلن

باشه..فقط گفته باشما من عکس بذارم فلفلی میشی
پس همش بهم تذکر بده
وب جدیدمون مبارک

ساناز یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 13:06

امین دقیقن گفتی حسین لاین میاد ؟
آخه آرزو گروه زده و حسینم هم هست ولی هیشوخ تا حالا نیومده

حسین

t.mohammad یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 02:43

مهم نیست حالا...امسالم کنکور ماس :)))
والا من هیچ نشونه ای از ساناز و ارزو ندارم...
حسین نمیدونم چی شده واقعا...
تلگرامو هنوز سر نزده...
تلگرام چی؟اونم نداری؟
اگه بتونیم اینکارو بکنیم خووب میشه فکر کنم...
اگه میتونی ساناز و ارزو با خودت اونارو تو هماهنگ کن...

اوه اوه کنکوراز من به تو نصیحت:خوب بخون سال اول رشته مورد علاقت قبول شی!!!
نه تلگرامم نیستم..اما اینستا هستماااا
باشه بهشون میگم
وب نمیزنی امین؟

T.mohammad شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 02:32

خوبه شناختی...
ولش کن اصن اون کامنت قبلیرم خواستی پاک کن (;
کنکورم امیدوارم خوب بوده باشه...
رها لاین داری...من و امیر و شقایق و حسین هستیم...
اگه تو سانازم بیاین یه گروه اونجا میزنیم...
یا تلگرام...البته تلگرام نیاز به شماره هم نداره...
حالا مهم نیس فعلن یه دوره همی تو وب حسین بزاریم خیلی خوب میشه دوباره...
امیدوارم...

نه کنکور زیاد خوب نبود
نه دیگه لاین نمیام
به ساناز و آرزو بگو شاید بیان
آره خوبه خب تو با حسین هماهنگ کن

mohammad.T جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 00:40

سلام...خوبی؟
امیدوارم بشناسی..
خوبه وبلاگ ساختی...
میخوام سعی کنم با بچه ها اون جو قدیمیمونو بسازیم...
خیلی خوب بود...

به سلام آقا امین
معلومه ک میشناسم!
آره خعلی خوب بود!یادش بخیر

ساناز پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 21:14

باش بریم

ساناز پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 21:06

درس و فردا میخونم مگه نمیدونی یه قانون نانوشته هست که میگه درس و درست باید شب امتحان بخونی

چ قانون خوبی هم هس!منم اگه ده روز وقت داشته باشم فقط شب قبل امتحان درس میخونم
پس حالا ک درس نمیخونی بیا بریم کافه مون

ساناز پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 21:03

تو برو غذا بخور دخترم

خوردم
شوما برو درستو بخون

ساناز پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 20:57

نه جزوه اومده بهش گفتم بیار زیاده میخوام بخونم
از ذوق مرگی تابستون ه اصلن از اول امتحانا این ذوق مرگی در من ایجاد شده نمیذاره درس بخونه

دیگه به دوستات جزوه نده
هههههکلا تو تابستون فقط باید خوابید و اومد نت همین

ساناز پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 20:51

خاک بر سر من
اصلن یادم نیست هنوز یه امتحانم مونده خیلی راحت نشستم دارم در و دیوار و نگاه میکنم

خخخخخ
چرا درس نمیخونی؟آها جزوت..

ساناز پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 20:48

تازه ترکیه هم همه برنامه هاشون تموم شده

حوصلت سر میره ک

ساناز پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 20:45

ماه عسل
ما باز ایران نداریم

عههه چ بد
یه سریال خوبم شرو شده میخواستم بگم ببینی

ساناز پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 20:16

رهاااااااااااااااااا کجاییییییییییییییییییییی مردییییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زندم ساناااااازممممممگفتم ک بعد افطار میام

ساناز پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 10:01

بدبخت که ... آره زیاد سختی کشیده بچم
ولی بد ... ام اون آدم بدی نبود
وقتی میخوای درباره یه نفر (معروف ) بدونی همیشه اونو باید از طرفداراش بپرسی
درسته طرفداراش اونو مقدس میدونن ولی تو قسمت مقدسی شو بردار میشه عین حقیقت

درسته
اما باید نظر مخالفاش رو هم آدم بدونه!چون اونا هم ممکنه حقیقت رو بگن

ساناز پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 09:55

نه نگفته بودی آلزایمر خانوم

پس متوهم شدم

ساناز چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 10:59

شنبه برسه بریم کافی شاپ ؟؟؟؟
عکس سارا میخوام

آره بریم انقد دلم برا کافه مون تنگیده
ساناز کافی شاپمون در واقعیت وجود داره ها اسمشو به انگلیسی بسرچ
........
اینو قبلا گفته بودم/بودی؟
آلزایمرم برگشته

ساناز چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 10:57

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ الکی مثلن من دارم درس میخونم
رها جدی جدی من چیکار کنم این ترم همشو گند زدم

نمره قبولی رو ک میگیری دیگه؟؟در همین حد خوبه
برا امتحان بعدیت خوووب بخون

ساناز چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 10:55

اون چیه رها اون اسم داره ها
چرا نمیخوای بگو ؟

آخه فک موکونم خعلی آدم بد و بدبختی بوده
البته بیچاره مرده دیگه نباید این چیزا رو بگم
میگماا تو سی کن منو عاشقش کنی منم سی میکنم تو ازش متنفر شی؟هاین؟

ساناز سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 20:40

از چشم بادومی ها هم متنفر بودی
تو نگران نباش

خخخساناز منو عاشق اون نکن

ساناز سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 20:39

خونه نبود الان رسید ولی کشته نشدم قبلن گفته بودم قصد دارم شلوارمو رنگ کنم

ههه خوبه گفته بودی ک شوکه نشه
خوداروشکر

ساناز سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 20:35

وایسا شنبه برسه منم به آزادی برسم
میخوام عاشق ت کنم عاشق مایکل جکسون

بیخیال شو من ازش بدم میاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.