فیلم

باز هم نوبت معرفی فیلم رسید

از نظر من هر فیلمی باارزشه!حداقل ارزش یک بار دیدنو داره اما بعضی فیلما هستن ک وقتی داری می نگریشون جلو تلوزیون خشک میشی تا چندوقتم فکرت درگیرش میشه بعدشم دوس داری چندبار دیگه ببینیش

شوما کدوم فیلما رو دراین حد دوس داشتین؟

واسه من ک زیاده اما امروز میخوام یکیشو بمعرفیم ک نسبتا جدید هم هست

gone girl

با این ک طولانی بود اما تا لحظه آخر جذبت میکنه!مثلا همین چندوقت پیش mr turner رو دیدم اون هم طولانی بود هم مسخره نیدونم تو imdb بر چ اساسی رای میدن

به هرحال اینو ببینین!بازیگراشم خوب بودن مخصوصا دختره!بعضی جاها حرف دل منو میزنه اما فک نکنین  منم...حیف ک اگه بگم داستان لو میرهفقط بگم ک درمورد یه مردی عه ک زنش ناپدید میشه خخخ خعلی خلاصه کردم!!!!!!!

اینم لینک دانلود

نظرات 18 + ارسال نظر
T.mohammad دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 15:35

جواب دادن مشکلی نیست...
مشکل اینه تو خودتو دیس میکنی... :|
یعنی در مقابل خودت قد الم میکنی :D

پوریا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 11:24 http://theonlygod.persianblog.ir

نه بابا قدیمی خیلی نیس
قدیمی ترینشون واس 1998 هست
بقیه 2013 2009 2006 2011 هستند
فیلم خوب 2014 داریم مگه اصلا؟؟؟
شما این فیلم ها رو ببینید میفهمید فیلم خوب یعنی چی
هزار تا جایزه گرفتن این فیلم ها
طوری طرفداری میکنم که انگار خودم ساختم فیلم ها رو :))
موفق باشید

بازم فیلمِ جدیدِ خوب هم پیدا میشع
پس با این تعریفایی ک شوما کردی حتما باید دیدشون
ههه

پوریا دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 11:19 http://theonlygod.persianblog.ir

خدایی این فیلم ها رو ندیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاید اسمشون اشنا نیس ولی دیدید
تمام این فیلم ها نامزد جایزه اسکار بودن :|

نه!!!
واقعا؟؟؟

T.mohammad دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 01:16

چرا هیچ یک از این فیلمایی که این دوست خوبمون گفت من ندیدم :|

شاید قدیمی ان
البته اون یکی ک من دیدم جدید بود
خودم جواب خودم رو میدم

پوریا یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 19:33 http://theonlygod.persianblog.ir


فیلم قشنگی هست
بهترین فیلم های من اینها هستند
Braveheart،
Django Unchained ،
in time،
Inglourious Basterds،
Les Miserables،
War Hours
امیدوارم درست تایپ کرده باشم
اینها رو اگر ندیدی حتما ببین
موفق باشی

فقط یکیش رو دیدم
مرسی ک معرفیدی چندوقته دنبال فیلم خوب میگردم ک ببینم

T.mohammad یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 17:01

فکر نکنم بشه ادیت کرد... :)))
خودت دوباره نظر دادی نه؟ (;

چرا میشه ادیت کرد

ساناز یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 15:18

با توضیحی که دادی فکنم تبلیغشو دیدم

آهااگه سانسور شده ش رو یافتی حتما ببینش

T.mohammad یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 04:11

توصیه اخلاقی کرد

اوهوم

میرحسین یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 01:07

حالا این فیلمم برم ببینم ؟؟؟
تو توصیه میکنی عایا ؟

برای شوما نه..اگه سانسور شده ش هس حتما ببین وگرنه اصلا توصیه نموکونم

میرحسین یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 01:07

من rain man رو این مدلی دوست دارم ... خخخخخ
و البته فیلم سنتوری


و تایتانیک؟

ساناز شنبه 6 تیر 1394 ساعت 20:12

یکم بتوضیح ببینم چطور فیلمیه

اول بگم ک شوما نبینی بهتره!
دوم اینکه درمورد یه مرده ک زنش گم شده بعد همه فک میکنن تقصیر مرده س!فک میکنن کشتتش اما...

T.mohammad شنبه 6 تیر 1394 ساعت 05:02

احسنت...چه ژانر شناس.... :D
اره من که افتضاحم...حداقل تو فیلم و درس... :|
کلا هنوز گیرم که رابینهودو دیدم یا نه :|


هرفیلمی ک دیدی تو یه دفتر اسمش رو بنویس ک دیگه قاطی نکنی

T.mohammad جمعه 5 تیر 1394 ساعت 21:59

و البته گاهی هم واقعا میبینم ولی یادم نمیمونه....د گری عمون خاکستری و شکست ناپذیر که اسم انگلیسیش خیلی سخته همین اتفاق افتاده بود

اوا نکنه توهم مثه من آلزایمر داری؟
خاکستی و شکست ناپذیر؟از اسمش معلومه اکشنه و منم این ژانر رو زیاد دوس ندارم پس ندیدمش

m جمعه 5 تیر 1394 ساعت 19:28 http://me4.persianblog.ir

چرا مرده ؟؟؟ مرده ک کاری نکرده بود بدبخ
همه ی کارا و داستان سازی هارو دخدره کرده بود
البته در مورد اون معشوقه ی مرده باهات موافقم

کاری نکرده بود؟اگر مثل آدم زندگی شو میکرد دختره هم دیوونه نمیشد
البته دختره هم زیاده روی کرد دیگه

T.mohammad جمعه 5 تیر 1394 ساعت 16:50

فقط یکم :)))))
اره تریلرشو دیده بودم...
من دهن خودمو صاف کردم بخدا...همه ی فیلمارو تریلرشونو میبینم فکر میکنم کلشو دیدم...
ولف اف وال استریت....امریکن اسنایپر این اواخر :)


حدس زدم تریلرشو دیده باشی چون یه بار دیگه هم همین اتفاق افتاده بود
اوه اوه ولف!!اون داغونه حتی دیالوگاشون

T.mohammad پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 23:05

نه ندیده بودم...
ولی امروز دیدم...
ولی کاشکی نمیدیدم :|

ای وای یادم رفت تو پستم بنویسم یکم مورد دارهاما اوناش رو حذف کنی فیلم خوبیه

m پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 20:15 http://me4.persianblog.ir

وقتی دیدمش دلم میخواست بزنم دختره رو له و لورده کنم !!!

من میخواستم مرد رو بزنم

T.mohammad پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 02:42

نمیدونم چرا حس میکنم اینو دیدم

شاید تریلرش رو دیدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.