michael jackson

سلااام

دیروز سالگرد عشقِ ساناز ینی مایکل بود  چون نت نداره من به نیابت(درست نوشتم؟) از اون پست میذارم

ما ک نیدونیم اون دنیا چ خبره فقط باید امیدوار باشیم کسایی ک دوستشون داشتیم به دنیای بهتری رفته باشن

برا مایکل هم همینو میخوایم

+البته من هنوزم دوسش ندارما گفته باشمفقط مثل قبل ازش بدم نمیاد

+عکس آخری

نظرات 27 + ارسال نظر
mahsima جمعه 12 تیر 1394 ساعت 21:39 http://my-music-world33.blogsky.com/

اوخی:")مایکل

arezoo جمعه 12 تیر 1394 ساعت 21:18 http://takeoff.mihanblog.com/

عهم عهم !
یه عاپی اشتم مینموییدم پریده شد رید تو اعصابیاتم !
اومدم اینجا یه آپ دیگه یافتیدیدم !
من رو مایکل بیشتر از مستر56 غیرتی ام !

میخوای از مایکل بآپی؟چون واسه ما دیگه قضیه ش تمومیده شده
اما توهم حرفاتو بزن بخونیم

fateme سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 22:04

مایکلو نمیدوستم

T.mohammad سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 02:27

:)))))

ساناز دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 22:25

بآپ

باعش

T.mohammad دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 15:38

اون که گفتم کی درباره دین اسلام سوال داره ...کلی ادمه چرت و پرت داشت:|
حالا مهم نیست...گفتم که فدای سرت :D

من نیدونم تو موقعی ک نظرو مینوشتی چ حالی داشتی!!!!!!!!!!!!!

T.mohammad دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 15:33

خاصو خوب اومدی :))))
اشکال نداره حالا ...ادیت کردی که کردی فدای سرت :))))

به قول جناب خان میام براتاااا

T.mohammad دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 01:18

راستی رها مطمئن باش من هیچ وقت نمیشم...چون اونجوری کسی اسممو نمیتونه صدا کنه...
اسم کاملمو نمیدونی!؟؟ :)))

واقعا اسمت همینه ک تو نظر خصوصی گفتی؟چ طولانی و خاص!
ولی به اسم و فامیلیت حجت الاسلام میادااا،تجدید نظر کن برادر تو باید اینکاره بشی
برای بار صدم...نظرای تورو نیتونم ادیت کنم فقط جوابا

T.mohammad دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 01:15

انقدر نظرای منو ادیت نکن :))))
بزار حرفمو به گوص این ملت برسونم :|

چی میگی؟من فقط میتونم جوابی ک دادم رو ادیت کنم

T.mohammad یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 22:10

کی درباره دین اسلام سوال داره..؟!
کسی درمورد دین اسلام سوال داره باید بیاد پیش من

ههه حجت الاسلام امین طهرانی
چقدم بهت میاد

ساناز یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 18:40

دخترم من که نگفتم مایکل و با دین مقایسه کنی دخترم در حالت کلی گفتم
بعد دخترم اون بیماری هم قسمت هایی از بدن تغییر رنگ میده درست ولی تون قسمت ها همچین کوچیکم نیستا دخترم داداشمم داره
بعدنش دخترم رهایم
مایکل یه ستاره پاپ بود کلن اونایی که جلو دوربین میرن باید به خودشون برسن به نظرت اینکه مایکل با پودری چیزی کل صورتشو سفید کنه تا لکه ها معلوم نشه منطقی نیست دخترم ؟
بعدن ترش دختر بیخیال کارهای مایکل از یه روش دیگه استفاده میکنم

عه من فکر کردم چون قبلا گفتم باید نظر مخالفای مایکل رو بشنوم داری این سوالو میپرسی برا همین مقایسه کردم
آخه فقط صورتش ک سفید نبود دستاش وسینه ش حتی بعضی وقتا پاهاش ک دیده میشه سفیده ینی میرفته به کل بدنش پودر میزده؟
آره بیخیال

T.mohammad یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 16:58

افرین...همین که خودت اشتباه خودتو فهمیدی نیمی از درمانه :))))
(;

m یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 15:22 http://me4.persianblog.ir

عشخم نیس مایکل ولی واقعا رقصاشو میدوستیدم

واقعا رقصش محشره

ساناز یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 14:33

رها یه سوال
یکی از یه دین و مذهب دیگه بخواد درباره اسلام تحقیق کنه به نظرت باید از یه مسلمان سوال هاشو بپرسه یا از دشمن مسلمان ها ؟؟

اولا قضیه دین با مایکل خیلی متفاوته!!!
ولی چرا که نه؟آدم وقتی حرفای مخالفا رو میشنوه میگرده دنبال جواب و شاید تو مسایل دینی به جوابش برسه ک اگر رسید میفهمه اون دین یا هرچیز دیگه درسته
برا مایکل هم همینطوره بااین تفاوت ک اسلام حقیقی عه هرچیزی ک گفته شده با عقل و فطرتت هماهنگه اما مایکل...؟؟؟
تشخیص راست و دروغ حرفا سخته فقط به نظرمن حرفای مخالفاش قانع کننده تره

ساناز یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 14:25

میگم مایکل فقط مماغش عمل کرده
رنگ پوستش هم به خاطر یه بیماری پوستی سفید شده
بعدشم آقا حوسن به شایعات مخصوصن حرفای من و تو اعتماد نکن
بقیشم برم وب خودش بگم

اون بیماری رو منم شنیدم پیسی رو میگی دیگه!ک اونم فقط قسمتایی از بدن تغییر رنگ میده نه کل بدن پس مایکل یه کار دیگه ای کرده بوده
اصن حالا ک بیچاره مرده حرف زدن درموردش چ فایده ای داره؟

T.mohammad یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 04:35

در ضمن من رتبه یک کنکور بشم دیگه دوست شما نیستم :)))))
واسه همین همیشه دوست شما هستم... :|
برهان خلف...
راستی یادم رفت بگم جبر 19.5 شدم :)))))

تو باید فلسفه بخونی سقراط بشی!
این جمله آخر برای چی بود؟ :|
خخخ شوخی موکونم...آورین
.......
فک کردم محض اطلاع داری میگی!یادم نبود جبر هم برهان خلف دارهفک میکردم فقط انسانی ها این چیزا رو بلدن

T.mohammad یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 04:09

ریاضی عالیه :)))
خوش اومده....

ببخشیدا ولی خعلی هم مزخرفه

میرحسین یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 01:10

راستی ساناز ....
تحقیقات داره کم کم ثابت میکنه احتمال اینکه مایکل اختلال بادی دیسمورفیک داشته خیلی بالاست ...
با اونهمه جراحی

مشخصه یه آدم نرمال اینکارا رو نمیکنه!
الان ساناز مارو میکشه

میرحسین یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 01:09

مایکل یه اعجوبه بود ...
من بعنوان اینکه یه موزیسین و هنرمنده بهش احترام میزارم

بعنوان یه هنرمند ک بعله

T.mohammad شنبه 6 تیر 1394 ساعت 22:02

:)))).
من رتبه یک کنکورم بشم بازم آیندم تضمین نیست اخه... :|
من پسرم اخه... :|
من غلت کردم تجربی بودم :|
اون امیره بابا....من ریاضیم...
کامپیوتر دهنم صافه...
لاین چی شد :| ... سانازم اومد :|

تو رتبه یک بشو آیندت رو خودم تضمین میکنم
وییی چ باحال میشه یکی از دوستای ما رتبه یک رقمی بشه
واااااااییی ریاضی
بالاخره اومدم لاین

ساناز شنبه 6 تیر 1394 ساعت 21:11

آهنگ عکس آخری رو شنیدی دیدی ؟

فک کنم یه قسمتاییش رو تو اون مستند دیدم

ساناز شنبه 6 تیر 1394 ساعت 20:20

نخیر تغییر جنسیت نداده
درضمن اگه تغییر جنسیت داده باشه (که این اتفاق نیوفتاده ) به من چه به تو چه به اون چه اصلن ینی چی این حرفا

سیاه سفید هر دوش بچم با مزه بود

ریلکس باش دوستم
حالا چون دوسش داری اینطوری میگی وگرنه وقتی سفید شد و اون همه عمل کرد زشت شد

ساناز شنبه 6 تیر 1394 ساعت 20:17

به زودی دوسش خواهی داشت رها جان

فکر نمیکنم

ساناز شنبه 6 تیر 1394 ساعت 20:14

الهی من بمیرم براش
یه روز همه میمیرن ولی مایکلم زود رفت

دنیا همین عست دیگر

ساناز شنبه 6 تیر 1394 ساعت 19:45

اول سلام
دوم دلم برات تنگیده بود
سوم مرسیییی

سلااام منم دلم برات تنگیده بود
خواهش

T.mohammad شنبه 6 تیر 1394 ساعت 05:00

اون موقع که من وب داشتم تو وب نداشتی تا ساعت 6 صبح حرفی می زدیم تو وب من باید فکر این روزا رو میکردی :D
نه ولی بی شوخی تو اون موقع که من وب داشتم تو نداشتی خیلی نظر میدادی...حالا حالا ها مونده اونارو جبران کنم..تا ساعت 6 صبح :)))...بزمچه و اینا...یادش بخیر....
حالا تا 3 هفته دیگه مدرسه ها کامل شروع میشه دیگه کلن کم کار میشم...
به طوری که تابستون به بعد اینستامم پاک میکنم :|
ایشالا بعد کنکور همو میبینیم...اصن خدافظ :|
(;

خخخخ یادش بخیر
ایوا چ مهربون!میخواد جبران کنه
سه هفته دیگه؟چ زود
ههه اونقدرام کنکور مهم نیس ک کلا بری باور کن
تو رشتت تجربی بود؟متاسفانه رقیبای وحشتناکی داری

T.mohammad جمعه 5 تیر 1394 ساعت 22:01

اخر من نفهمیدم...تغییر جنسیت داد؟!!
در کل سیاه بود خعلی بامزه تر بود...

منم نمیدانم...طرفداراش میگن نه مخالفاش میگن آره
آره بهتر بود
............
میگم امین نمیشه وب بزنی؟فقط تو تابستون بآپی؟
آخه منم موخوام بیام وبت بنظرم خب

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.