dior

میگم این برند دیور خیلی خفنه ها...همش هم از عشخای من تو تبلیغاتش استفاده میکنه

رو عکسا کلیک کنین!


R.i-h.a/nna

خخخ اونجا ک با اون لباس براقه س چرا این شکلی راه میره؟جوگیر شده


natalie portman

اینو حوصله نداشتم آپلود کنم 


فهمیدین دیگه ک چرا این پست رو گذاشتم؟

موضو ندارم یکی یه چیزی بگهههه

نظرات 6 + ارسال نظر
mohammad.T سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 17:57

کلا 10 به بعد باش!
بابا نوتیفیکیشنش میاد دیگه...
بچه ها پی ام دادن بیا (;

باشه!
برا من نمیاد...اعصاب ندارم رفتم تو تنظیمات نابودش کردم

T.mohammad سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 17:01

چیو؟! :|
بیا بابا...میخوایم بحث کنیم امشب...

هیچی
ساعت چند بیام؟

ساناز سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 13:28

منم تتبلیغات عخشمو بذارم ؟!

آره آره حتما بذار

ساناز سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 13:23

چقد خوششل
چقد خوششل
چقد خوششل

ساناز سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 13:13

برم ببینم ریحانا باجی رو

بریووو

T.mohammad سه‌شنبه 9 تیر 1394 ساعت 06:18

از اونجایی که خودتم اغرار کردی کنی این پستت تامین برنامه بوده...
من در موردش بحث نمیکنم...چرا نمیای لاین :|

ههههاصن دیدی شون؟ :|
نمیدونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.