ماه عسل

سلام

میگم ک برنامه امروز ماه عسل رو دیدین؟

حرفای علیخانی رو شنیدین؟در دفاع از شایعاتی ک پشت سرشه؟یه لحظه احساس کردم اشک تو چشاش جمع شده!!!!!

دلم میخواس گریه کنم

الان سانازو درک میکنم وقتی ک فک میکنی یکی کارش درست و حقه بعد بقیه میان بهش فحش میدن شایعه درس میکنن چقدر تحملش سخته!!

تازه یه کار دیگه هم ک میکنن(معمولا پسرای حسود)اینه ک تا یکی از علیخانی دفاع میکنه میگن عاشقشه

عاغا از همین تریبون(؟) اعلام میکنم ک من دیگه غلط بکنم به شایعات گوش بدم هرچیزی هم در مورد هرکسی گفتم پس میگیرم

همون بهتر ک دهنمون رو ببندیم


+بزودی در این پست ویدیو حرفای علیخانی اضافه خواهد شد باشد ک دیگران هم متحول شوند


نظرات 8 + ارسال نظر
میرحسین یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 00:16

من اهل گوش دادن به شایعه نیستم ...
چون میدونم حرفِ مردم ... در حدّ حرفه !!!
بدلایل اینکه بیشتر شعار گونه س دیگه دنبال نمیکنم ماه عسل رو ...

چ خوب...آفرین
آره یکمی!البته تقصیر بعضی از مهموناشه ک تا دوربین رو میبینن جوگیر میشن و شعار میدن!ولی خیلی هاشونم واقعی ان!!!برا همین میگم ببینش

arezoo شنبه 13 تیر 1394 ساعت 14:22 http://takeoff.mihanblog.com/

شایعات خر عست !
بیا وبم دو تا فیلیم (!!!!) گذاشتم ببین نظرت در مورد مایکل عوض میشه !

اوهوم خر عست
وایییییباشه بعد از افطار میام

mahsima شنبه 13 تیر 1394 ساعت 13:52 http://my-music-world33.blogsky.com/

اوهوم منم دیدم دیروز..ولش میکردی فک کنم همونجا گریه هم میکرد:(اخی:(

آره طلفکی

ساناز شنبه 13 تیر 1394 ساعت 10:42

چی میگن بهش کههه ؟؟؟

هرچی ک به ذهنت میرسه بدترین چیزا رو بهش نسبت میدن...کصافطا انگار خودشون خیلی خوبن

ساناز شنبه 13 تیر 1394 ساعت 10:41

دیدی شایعات چقد بده

خعلی خعلییییییییی بده

نیلوفر شنبه 13 تیر 1394 ساعت 05:28 http://nilo00ofar.mihanblog.com/

در زندگی مهم این نیست که به ایده آل زندگی تان برسید بلکه مهم این است که در مسیر رسیدن به ایده آل زندگی تان حرکت کنید . الهی قمشه ای
3215

چ قشنگ بود

T.mohammad شنبه 13 تیر 1394 ساعت 03:02

شنیده بودم امشب خوب بوده...ولی ندیدم خودم...حالا تیکه هاش در میاد دیگه...

اوهوم

میرحسین شنبه 13 تیر 1394 ساعت 02:03

من تا پارسال ماه عسل میدیدم ... اما دیگه از این به بعد عمرا !
یعنی امسال غیر از اون دو قسمت اول ... بقیه ش رو ندیدم !!

دلیل داشت ...

آخه چرا؟تو ک به شایعه ها گوش ندادی هاین؟حرفاشونو باور نکنی ها

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.