آینده ما - آرزو

ببخشید ک مجبورین داستانای منو بخونین!اما میدونین ک من عاشق چرت و پرت گفتنم

اینم داستان آرزو


آرزو وارد سالن میشه از کنار چندتا از همکاراش رد میشه وبهشون سلام میکنه تا میرسه به سن!به چند تا از کارکنانش تذکر میده!چون باید برای برنامه امشب اینجا رو به بهترین شکل طراحی کنه

برمیگرده و میره خونش!!

دوازده تا کفش جلوی دره!

آرزو جیغ میزنه مستر 56 مگه من نگفتم تو وبچه ها کفشاتون رو بذارید تو جاکفشی هاین؟

مستر 56 درحالی ک دستاش میلرزه میاد جلو و بخلش میکنه و و و...آرزو هم بیخیال میشه و بهش میگه ایندفه رو میبخشم برو قرمه سبزیتو بپز ک خیلی گشنمه!!

بعدش از پله ها میره بالا و میرسه به یه در آبی ک روش نوشته وارد نشوید!!! اما اون اعتنایی نمیکنه و با لگد بازش میکنه

11 تا پسرش رو میبینه ک درحال کشتی گرفتنن!اونام مثه مامانشون عاشخ کشتی کج ان!

میذاره به حال خودشون باشن ومیره تو اتاق کناری..درحالی ک داره به تخت نوزاد نگا میکنه میگه:لوهان کوچولوی من یه ماه دیگه به دنیا میاد

میتونید اسم بقیه بچه هاش رو حدس بزنید دیگه؟


نظرات 16 + ارسال نظر
arezoo سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 11:45 http://takeoff.mihanblog.com/

میگم نمیشه چون من هدفم دیه طراح صحنه شدن نیس !
میگم نمیشه چون مستر56 خانوم خونه نیس !
از این مرداییه که جلوش سوسک میشه ادم !
شاید قسمت 12 تا بچه نشه ... ولی اگه پسر داشته باشم اسمشو یا لوهان میذارم یا آراد !
دختر هم داشته باشم لونا یا آروشا !
مسترهم حق نداره نظر بده !

عه جدی؟فک میکردم هنوزم دوس داری طراح صحنه بشی
اووووف از اون عاقا های باابهت
آراد و آروشا خشنگه
مستر ک هیچ لوهان رو ثبت احوال هم اجازه نمیده

ساناز دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 12:55

کجایی

شارژ نتم تمومیده بود

T.mohammad یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 23:36

گفتم یه توضیح اجمالی داده باشم که یه توضیحی داده باشم... :)))

arezoo یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 17:39

اسم بچه هام :
کریس
لوهان
سوهو
کای
لی
چن
شیومین
تاعو
سهون
بکهیون
چان یعول
دی او !
خوداییش بینشون فقط اسم لوهان رو میشه گذاش رو بچه !

کریس هم خوبه اما راستشو بخوای اون موقع از کل اکسو فقط اسم لوهان تو ذهنم بود

arezoo یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 17:34

در کل خوب بود ولی اینده من این مدلی نخواهد بود !!!

از نظر تعداد بچه معلومه ولی بقیه ش شاید بشه ها...زیادم غیرواقعی نیس

arezoo یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 17:33

مستر 56 قرمه سبزی بلده بپزه ؟؟؟؟
من دوس دارم مستر بلد نباشه غذا بپزه !!

میخواستم نشون بدم شده خانوم خونه دیگه

arezoo یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 17:32

هی ...
دخمل ندارم

اوره متاسفانه...کاش تو اکسو یه دخترم بود!!!

arezoo یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 17:31

من دیوونه فقط ب خاطر اسم بکس اکسو باور کن راضیم 12 تا بچه داشته باشم !!!!

واقعا؟12 بار زایمان شوخی نیستااااا خخخ

arezoo یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 17:30

طراح صحنه شدم عایا؟؟؟؟؟؟

عاره

arezoo یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 17:29

hahahaaaaaaaaa
arezoo marezoo haye arezoo !!!!
mordam az khande amiiiiin

خخخخ

mahsima یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 15:00 http://my-music-world33.blogsky.com/

خدا نگهشون داره

ههه

ساناز یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 13:19

عاغا قبول نیست مستر 56 آرزو رو قیافشه بگو ...
واسه من کچل لاغر عینکی با روپوش سفید :/

گیر دادی به اون هااولی عه اصلی بود
بعدشم هرچی باشه از شوور افغانی ک بهتره

ساناز یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 13:17

هه آرزو مامان اکسوئه

هه آری

T.mohammad یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 05:19

رها من هیچی از ارزو مارزو های ارزو نمیدونم..واسه همین بود نفهمیدم بخدا...
خداییش نظر نمیدم واسه خوب و بد بودنش...ولی اون دوتا قبلیا که من میدونستم داستانشو خیلی قشنگ بود...پس اینم اگه میدونستم قشنگ بود...و یعنی قشنگه :|

ایوا امین!
اولا من لوسم جدی نگیر دوما ناراحتم نشده بودم ک بیای توضیح بدی

T.mohammad یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 02:27

رها جان به یه نکته ای تو وب حسین اشاره کرده بودی راجع به استعداد و این حرفا...
بهت تبریک میگم...تو به سطح بالایی از خودشناسی رسیدی :))))
شوخی کردم...قشنگ بود..ولی خدا سر شاهده چیزی نفهمیدم...مستر 5ه کیه؟!
من چیم..اون کیه؟
اوه راستی ساعت چنده :D

خخخخخ
اما تو در قالب شوخی حرفتو میزنی...ینی بد بود
مستر 56 مرد رویاهای آرزوعه ک ایشالا بزودی به واقعیت می پیوندددرضمن اون 12 تا پسر هم مربوط میشه به گروهی ک آرزو دوسش داره
ههه مثل اینکه دیوونه شدنت دو به بعده

میرحسین یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 01:36

اوه ... بچه های خانواده آرزو از بچه های خانواده منم بیشترن خخخخ

ههههخونواده 14 نفره!فک کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.