منم میخوام حرف بزنم!!!!!!!!!

یکی از چیزایی ک همیشه دلم میخواس درموردش پست بذارم حجاب بود!

تا همین چندوقت پیش خودمم از چادر بدم میومد اما الان نظرم عوض شده!البته نمیخوام بگم حجاب ینی فقط و فقط چادر!! اصلا..خعلی هم با این حرف مخالفم

فقط میگم حجاب درست خوبه نه این چیزی ک الان تو خیابونا می بینیم!فک کنم همین چندوقت پیش هم شنیدم جامعه شناسای غربی به اینکه چقدر حجاب روی جامعه شون تاثیر داره رسیدن!اونا دارن به چیزایی ک دین ما گفته میرسن بعد ما ها...

حالا اینا هیچی...اینکه بعضیا رو باحجابا اسم انواع واقسام حشرات و جونورا و ... میذارن ینی چی؟دین و حجاب و اینا رو وللش انسان ک هستن؟احترام گذاشتن رو ک بلدن؟


راستش میدونم ک شاید حرفام رو حتی شماها هم قبول نداشته باشین اما دیگه میخوام بگم!حرف برنم!...این همه مسخره میکنن و چیزی میگن خب منم به جای هیچی نگفتن بهتره از اعتقاداتم دفاع کنم

نظرات 9 + ارسال نظر
T.mohammad پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 15:48

من عاشق این مردم یعنی...
گاندیه بزرگ...

منم دوسش دارم

T.mohammad پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 15:41

رها به شدت حرفتو قبول دارم...
لازم به ذکر است...راحبه های مسیحی توی کلیسا ها موهای سرشونم می پوشونن...
هیچ کس تو دنیا نیستش که بگه نمیدونم مثلا کوچیک ترین چیز همون مویه دخترا باعث زیباییشون نیست...
ولی میگن خو مردا باید با جنبه باشن...که اینو تا یجایی قبول دارم...ولی بنظرم باید بینش تعادل باشه... و اون حس مردا قابل کنترل نیست که بخواد ادب و با جنبه بودنشونو بسنجنه... حالا اون حس عشق یا هر چیز دیگه باشه...
نطق کردم :)))

منم تا همین چندوقت پیش همینو میگفتم ک پسرا جنبه داشته باشن ولی الان نظرم عوض شده!
بعضی از دخترا به بدترین شکل ممکن میان بیرون بعد میگن پسرا چقدر بد شدن و از این حرفا
پسرا ک بد بودن دخترا هم بد شدن..فقط ما خوبیم خخ

arezoo چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 13:37 http://takeoff.mihanblog.com/

میدونی چیه ؟
دانشگاه ما چادر اجباریه
هیشکی مثه بچه ادم چادر سرش نمیکنه
یکیش خود من !
چون از پله بالا پایین رفتنی میخوریم زمین !
از بس همه چادر رو بد سر کردن اونایی که واقن چادرین هم دیه نمیتونن عادی سرشون کنن !
چادر رو میپوشن قسمت سرشو نمیندازن که موهاشون خراب نشه
وقتی یه چی اجباری میشه ! قشنگیه کسایی که خودشون انتخابش کردن هم از بین میره !
عایا موافقی ؟

کاملا موافقم...اصن وقتی آدمو مجبور به یه کاری میکنن از اون کار بدش میاد
خعلی هم به نظرم این کار مسخره س!یه مانتویی هم میتونه حجاب خوبی داشته باشه دیگه چادر لزومی نداره

arezoo چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 13:33 http://takeoff.mihanblog.com/


mamane manam chadorie

ساناز چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 13:20

میگم البته اول دبیرستان که مدرسمون چادر اجباری بود
منم خودمو زن خفاشی میدیدم
این که توهین نیس هست ؟

حالا تو ک به کسی نگفتی رو خودت اسم گذاشته بودی
بعضیا به بقیه توهین میکنن این بده!

ساناز چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 13:18

گفتم
بیخیال دخترم به خاطر حرف کسایی که بویی از انسانیت نبردن خودتو ناراحت نکن
___
هر نظری که مینویسم دیگه اول کپیش میکنم که پرید از دست نرود

آخه وقتی هی کار اشتباهشونو تکرار میکنن آدم عصبانی میشع
هههاگه خر تر بشه منم میام میهن بلاگ

ساناز چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 13:15

نظرم پریددددددددددددددددددددددد

بلاگ اسکای سگ شده

ساناز چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 13:11

آورین دخترم حرف بزن

مگهان چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 05:32 http://meghan.blogsky.com

:)
من شاید محجبه نباشم خیلی... ولی به شدت تحسین می کنم با حجاب ها رو ، روزه گیر ها رو...
حرفت رو بزن ، برات مهم نباشه که بی دین ها ناراحت میشن . همیشه محکم حرفت رو بزن :)
منم درباره ی روزه نوشتم ، اینکه شده مایه ی خجالت که روزه باشی انگار بهشون چیزی بدهکاری ...

آره باید یاد بگیرم حرفم رو بزنم
اوهوم :( وایسا بیام وبت بخونمش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.