انتخاب رشته

عاغا کانون فرموده عست از الان انتخاب رشته رو شرو کنین و همینطور مشورت کنین!

خب کی از شوما بهتر ک من باهاش مشورت کنم؟هاین؟

بابام اجازه داده ک بجز مشهد این شهرا رو هم میتونم بانتخابمشیراز

البته تهران فقط باید الزهرا رو بانتخابم خخخخ دلیلش رو خودتون میدونین

فک کنین ک جای من هستین و میخواین انتخاب رشته کنین خب؟بعدش بگین چی رو تو این لیست تغییر می دادین

چندتا نکته هم بگم

+ردیف 13 م غیرانتفایی میباشد

+ردیف 7 تا 11 ترتیبش اینطوریه:روان شناسی تهران بعد روان شناسی شیراز تا آخر و بعد از اینا علوم تربیتی!اونم به همین ترتیب

+بین 12 و 13 خعلی شک دارم ک کدومو اول بنویسم

+18 و 19 همون رشته هایی ان ک از بدبختی حاضری بخونی شون

+و نکته آخر اینکه من خرم :| باید پارسال همون تاریخ رو میخوندم نه ک الان دوباره تو لیستم باشه


این قسمت رو نخونین میخوام با یکی دعوا کنم

آقای حمید زاده مشاور نفهم ک آینده منو خراب کردی امیدوارم یه سال از عمرت به بدترین شکل ممکن بگذره

امیدوارم دیگه کسی برا مشاوره پیشت نیاد ک همه چیشو نابود کنی

امیدوارم این پستم رو ببینی!مشاور الانم میگفت تو در حقم ظلم کردی و گرنه من بهترین رشته و بهترین دانشگاه ها قبول شده بودم...ازت متنفررررررررررررررررررم

نظرات 17 + ارسال نظر
میرحسین یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 00:27

اول اینکه اون 12 چیه ؟؟؟؟؟
13 رو بزار قبل از اون ... روانشناسی خیام بهتر از زبان روسیه ( هرچند غیرانتفاعیه )

دوم اینکه .... با عرض پوزش 18 و 19 زیاد بدرد بخور نیستن ( از من گفتن )
اون مورد 6 رو هم بنظر من بزار بعد از روانشناسی ها ... بهتره :)

در کل این لیستی که اینجاست خوبه ... و امیدوارم موفق باشی
( تاریخ رو هم بیخیال شو )

آخه زبان روسی رو خعلی دوس دارم با این که میدونم آینده نداره
آره 18 و 19 الکی ان اصن شاید حذفشون کردم چون فایده ای هم ندارن
ینی به نظرت بهتره برم یه شهر دیگه روان شناسی بخونم اما تو شهر خودم زبان نخونم؟هاین؟
برا تاریخ مشاورمم همینو گفت
و اینکه مرسیییی

ساناز جمعه 19 تیر 1394 ساعت 22:18

نیستی

بیرون بودیم

arezoo جمعه 19 تیر 1394 ساعت 21:45 http://takeoff.mihanblog.com/

امان از دست این مامانا !
اولش اصن مخالفت نمی کنناااا
ولی وختی بندو بساطت رو میخوای جم کنی بری 100% مخالفت میکنن !

ههه آره مامان منم بعضی وقتا هینجوری میشهاما اگه یه شهر دیگه قبول شم کاری نمیتونه بکنه دیگه

T.mohammad پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 23:51

نه رها... تو دانشگاه سراسریای تهران زیاد چیزای بدی نیس...بجز دوستای و اینا... که تو دانشگاه تهران اوج میگیره :))
ولی بازم بستگی به دانشجو داره... اگه خودش بخواد میتونه تو اکیپا باشه...
تونستی بزن مخرو...ایندته دیگه... فیلم دربندم نبینید :)))

دوستی و اینا ک الان همه جا هست ولی پدر جان عست دیگر منم زیاد نمیخوام گیر بدمتازه خیلی شانس بیارم علامه قبول میشم نه تهران
ههه اتفاقا فیلم دربند رو با مامانم دیدم فک کنم الان یادش رفته ک هیچ مخالفتی نموکونه

ساناز پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 21:58

نع اتفاقن همدیگه رو تشویق میکنیم به خاطر هم درس میخونیم

خدا کنه
میگما فک کنم دانشگاه تهران رشته هرسه تامون رو داره بعد میتونیم تو یه دانشگاه باشیم فقط حیف ک رتبه وحشتناک میخواد

ساناز پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 21:57

گزراک آپه فائزه گشته بر

گشته برباش میام

T.mohammad پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 15:45

بابا به پدرت بگو دانشگاها ی دیگه هم همچین فرقی نداره....
شیراز و اینا هم خوابگاهاشون به خوبی اینای تهران نیست...
اگه تهران قبول شدی بیا تهران...
مخ پدرتو بزن :)))

اینطوری بگم میگه پس شیرازم نرو همین مشهد بمون درستو بخون

T.mohammad پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 15:42

ای بابا...
ازاد چی؟!!

آزاد رو خودم دوس ندارم

T.mohammad پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 15:42

چرا فقط الزهرا؟!!!!!!!!

چون دخترونه س ودرمورد بقیه دانشگاهای تهران چیزای بدی شنیده

ساناز پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 12:25

وایییییییییییی قول بدیم خوب درس بخونیم شاگرد اول بشیم ارشد و بریم تهرااااااااااااااننننننننن
من تو و آرزووووووو وایییییییییییییییییییییییییییییییی
قوووووووول بدییییییییییین

قول میدمممممممممم
اما ارشد رو خواهیم رید..آخه فک کن ما پیش هم باشیم بعد کی درس میخونه؟

arezoo چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 21:26 http://takeoff.mihanblog.com/


khanum e ravanshenas
arshad ro baham berim tehran
okeye ?????

معلومه ک اوکی ه
منو تو و سانازخوشبختی ینی این

arezoo چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 13:52 http://takeoff.mihanblog.com/

چیزی که من میدونم در مورد انتخاب رشته اینه که تو شهرای اطراف محل زندگیت شانس قبول شدنت بالا تره
واسه همین به نظر من روزانه بیرجند و اینا رو بالا تر از روزانه شیراز بزن
باز با مشاورت صحبت کن

آخه میدونی چیه؟مسلما دانشگاه شیراز از این دانشگاه های اطراف مشهد ک بهترتره خب؟بعد من ک میخوام برم راه دور پس چ بهتر برم یه جایی ک دانشگاهش خوبه..بیرجند اینا روهم از رو مجبوری انتخابیدم
بازم مرسی بازم درموردش به مشاورم میگم

ساناز چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 13:34

تهران قبول شو منم ارشاد و بیام تهران

ههه ایشالاویییی بعد آرزو هم بیاد...چ شود

ساناز چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 13:30

روان شناسی عمومی با بالینی چه فرقی داره ؟
سحر بالینی میخونه

فک کنم بالینی همون روان کاوی عه و عمومی هم مربوط به همه چیز روان شناسی میشه
خوش به حالش

ساناز چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 13:28

پارسال انتخاب اولت چی بود ؟
فک کنم منم بودم همین شکلی انتخاب میکردم

همین روان شناسی

ساناز چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 13:26

از همون انتخاب اولت قبول میشی دخترم

امیدوارم

نیلوفر چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 05:11 http://nilooooofar.mihanblog.com/

آرزو میکنم در این شبهای عزیز زیباترینها را از دستان خدا ھدیه بگیرید.
65188

اولا مرسی دوما نیلوفر جان انقد تبلیغ نکن دیگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.