tim burton

خب الان موخوام بهتون یه کارگردان فوق العاده معرفی کنم

ایشون همون آقای فوق العاده و خلاقه  ک فیلماش حرف ندارن طوری ک از تک تک ثانیه هاش لذت میبری

کارگردان باید اینطوری باشه نه این ک فقط کپی کنه و فک کنه خیلی خفنه ک یه فیلم ساخته

تازه از عشخ منم خیلی تو فیلماش استفاده موکونه

یه کارگردان خلاق با یه بازیگر خاص..چ شود

مطمئنا شوما هم حداقل یکی از فیلماشو دیدین

من این فیلماشو دیدم و همه شو دوس داشتم


+اگه خواستین فیلما رو ببینین بگین ک لینک دانلودشون رو بذارم

+tim burton art  رو بسرچید

نظرات 9 + ارسال نظر
m دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 20:10 http://me4.persianblog.ir

چارلی و کارخانه ی شکلات سازی تهش بود عااااالی خیلی خفن بود ... عروس مردگانم عالی بود آلیس در سرزمین عجایبم خیلی دوست داشتم ... دارک شدوز یه جوری بود خیلی خوشم نیومد ... این پایینیه سمت راست چه فیلمیه ؟؟

جانی تو کارخانه شکلات سازی خعلی عشخ بود
ناین؟قشنگه اگه خواستی لینک بدم

میرحسین یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 00:29

اوه اوه ... عروس مردگان


چارلی و کارخانه ی شکلات سازی که خداس


منم این دوتا رو دیدم فقط

بقیه شم ببین..خوشت میاد

mohammad.T شنبه 20 تیر 1394 ساعت 20:34

کارگردانرو نمیشناسم...
ولی منم خدایی عاشق جانی دپم...
عجیبم گریم پذیره :D
متاسفانه من فقط کارخونه شکولات سازی رو دیدم :)))

آره کصافط به اینم باید بگن مرد هزار چهره
فک کنم من تو اون فیلم بود ک عاشق جانی شدم

ساناز شنبه 20 تیر 1394 ساعت 16:51

میگم سایتشو دیدی خیلی کفاصطه

سایتشو نه ینی حسش نبود برم...امشب میرم

ساناز شنبه 20 تیر 1394 ساعت 16:50

از اینایی که گذاشتی 3تاشو دیدم
اون آلیسه رو خیل دوس دارم ببینم لینکشو بذار بی زحمت ترجیحا ترجمه دارش باشه

چشم الان لینکشو برات میذارم

ساناز شنبه 20 تیر 1394 ساعت 16:47

این بیشور خیلی عخشه

باحالِ کفاصط

mahsima شنبه 20 تیر 1394 ساعت 15:17 http://my-music-world33.blogsky.com/

منم دیدمشون..باحالن فیلمش

آره خعلی

arezoo شنبه 20 تیر 1394 ساعت 12:46 http://takeoff.mihanblog.com/


من تالا فیلماشو ندیدم !

حتما ببین خیلی قشنگن

محسن شنبه 20 تیر 1394 ساعت 09:21

سلام خوبی رها خانم..
وبلاگت خیلی جذابه و جذابتر آهنگشه که خیلی به دلم نشسته
میشه مشخصات خوانندشو بهم بده ممنون میشم برم دان کنم.
میام دوباره سر میزنم مرسی

سلام ممنونم
از اینجا میتونی دان کنی
http://yekava.com/music-29799.xhtml

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.