mila kunis

عاشق شدم

تا حالا هزار بار گفتم من عاشق خرچشم هام و  به نظرم mila چشاش از همه بزرگتره(به نسیت بقیه بازیگرا)

اصن دوس دارم نصف صورت طرف چشم باشه

اینم با شوور و بچه ش

اگه فیلم black swan رو دیده باشید اینو میشناسین

یه فیلم دیگه هم ازش دیدم ک این عکس همون فیلم میباشد!حتما دیدینش آخه تو هر پیجی میرفتی این عکس بود :|

هنوز واسم عجیبه چطوری عاشق چشم بادومی ها میشم؟ :|

ساناز عست دیگر..منم مبتلا کرد :| 

کار خوبی کرد..بعدا سریال کره ای هم می معرفی ام

نظرات 12 + ارسال نظر
m دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 20:06 http://me4.persianblog.ir

واااااای منم عاشق این دخدره ام مخصوصا تو همین فیلم friends with benefits شخصیتش تو این فیلم عاااالیه

وایییییی ملیکا
آره تو اون فیلم خیلی باحال بود

ساناز جمعه 26 تیر 1394 ساعت 14:10

بآپ

باشه هروخ حسش اومد می آپم

mahsima سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 19:13 http://my-music-world33.blogsky.com/

راستی سلام

سلام

mahsima سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 19:13 http://my-music-world33.blogsky.com/

:))))))منم چشمای درشتو دوس دارم...چشای amber mccrackinهم دیدی؟؟؟؟؟عاشقشم*__*

رفتم سرچیدم عکسشو دیدم..آره چشاش خعلی خوششله

arezoo دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 20:27 http://takeoff.mihanblog.com/


hc ,fgh'j ohv[ anl n,fhvi h,lnl !
dhnl vt f'l hdk nojvi v, kldakhsl



hsxgbsxgbsxgbsxgbsxgbsxgbsxgbsxgbsxgbsxgbsxgbsxgbsxgbdunkl

از وبلاگت رفتم بیرون دوباره اومدم که بگم :
یادم رف بگم این دختره رو نمیشناسم
فیلماشم ندیدم !

هههآخه شوما فقط فیلم کره ای میبینی

arezoo دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 20:25 http://takeoff.mihanblog.com/


بیا بهت فیلم کره ای بمعرفی ام !
1- همسایه بغلی اکسو : داستان : یه دختره عاشق اکسوعه بعد اکسو میان خونه بغلیش زندگی میکنن !
دختره دقیقن کارایی که به ذهن من میرسه رو انجام میده ! عاشق فیلمشمااااااااااااااااااااااااا یعنی .
16 قسمته هر قسمت 20 دقیقه .
خعلی خوبهههههههههههههههههههههههه



2- هلو مانستر : داستان یه پسرس که باباش مرده و یه دختره که باباش به قاتل بابای پسره کمک کرده فرار کنه !
سریال پلیسی و ایناس ولی قسمتای عشقیه پسره و دختره خعلی خعلی بامزهس کمدی + پلیسی + جنایی + رومانتیک
همه چی توش هس ! خعلی خوبه !

مرسیییی
یه سریال دارم میبینم تموم شه اولی رو دان میکنم

ساناز دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 14:53

پیش پسردایی بابات رفتی ؟ چی کشیدی ؟ بتعریف عکساشو بنشون

دایی بابام؟نه هنوز وقت آموزش نرسیده
کلی تمرین بهم داده خب..همون خط و دایره و اینا

ساناز دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 14:51

رفتی سایت تیم ؟

آره خعلیییی باحال بود
نقاشی هاش

ساناز دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 14:50

این دختره رو هم نمیشناسم احتمالن فیلمشم ندیدم

عیب نداره از اون عشخ های مهم نیس

ساناز دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 14:47

خرچشم
حالا خوبه مبتلا به ژاپن نکردم خخخ ژاپنی از کره ای ها بیشتر چشم ندارن

ههه آره اونا چش خروسی ان
اما من ژاپنیا رو بیشتر دوس دارما

T.mohammad دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 14:35

بابا این کره ایا چشاشون ریزه.... درشت میکنن آتیش میزنه اصن...

هههههجدیدا هم ک خعلی عمل زیبایی میکنن خوششل تر میشن

T.mohammad دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 14:32

نه...چشم ریز قشنگ تره....
نه البته چشم درشت قشنگه..ولی چشم ریز قشنگم داریم...

آره چشم ریز قشنگم هس اما اگه همون درشت تر باشه قشنگ تر میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.