خوشحالی ☺☻

خوشحالی یعنی   یکی رو داشته باشی باهاش حرف بزنی بدون اینکه بترسی اون چ فکری میکنه

خوشحالی یعنی   دوستای مجازیت وارد دنیای واقعیت بشن و بتونی کنارت حسشون کنی

خوشحالی یعنی   بتونی احساساتت رو ابراز کنی چ تنفر چ عشق

خوشحالی یعنی   باعث خوشحال شدن

خوشحالی یعنی   برای مردم و کشورت یه آدم مفید باشی

خوشحالی یعنی   یه رشته و دانشگاه خوب قبول شی خونوادت بهت افتخار کنن

خوشحالی یعنی   جنگ و خیانت و ... تو دنیا وجود نداشته باشه

خوشحالی یعنی   خواهر کوچولوت  بوست کنه

خوشحالی یعنی   تموم خاطرات بد از ذهنت پاک بشه

خوشحالی یعنی   بتونی نقاشی عشخت رو بکشی

خوشحالی یعنی   آهنگ جدید خواننده ای ک دوس داری رو بگوشی

خوشحالی یعنی   فقط خواسته خودت برات مهم باشه و به هدفت برسی

خوشحالی یعنی   این دنیا هم مثل قصه ها به خوبی و خوشی تموم بشه...

و ...

نظرات 17 + ارسال نظر
ساناز دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 13:07

بعد اگه از یه شهر دیگه قبول شدی میری و دیگه برای همیشه کمتر تر تر تر میای نت رهاااااااااااا به مدت 4 سال

واااااایییییکاش مشهد قبول بشماما من یه شهر دیگه هم برم بازم میام نت!اصن مودمو با خودم میبرم

ساناز دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 12:51

دقیقن چه وقتایی بجز نصف شب میای نت ؟؟؟
قبل کنکور که نبودی بعد کنکور هم نصف شبا بودی
من دلم برات تنگ شده خوو

خودمم نیدونم کی میام نت
منم دلم تنگ شده اما برنامه خوابم و همه چیم داغونه

ساناز دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 12:49

یک عدد بچه نفهم به نام تیام اومده نشسته رو مقواهام همشون لهید شده امروز کلاس دارم حالا چیکار کنم

ایواااا تیام اینا اومدن؟
ههه باباش رو بفرست بره برات مقوا بخره

ساناز دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 12:47

رها 2 کیلو کاغذت تموم شد ؟
اگه حتمن گفته 2 کیلو تموم بشه خط های الکی بکش فقط تموم بشه

نه بابا هنوز کلی مونده
نمیخوام همه ش رو تموم کنم...آخه حوصله ندارم

arezoo یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 21:01 http://takeoff.mihanblog.com/

رها رها رهااااااااا



آرزو آرزو آرزوووو چی شوده؟

ارزو شنبه 27 تیر 1394 ساعت 22:11

خچشالی یعنی یه حس خوب مثه داشتن شماها

داشتن شوماها ک عالیه با هیچی عوضش نموکونم

ساناز شنبه 27 تیر 1394 ساعت 17:16

میگه نمیشه

خب چ کنم برنامه خوابم بهم خورده الان ساعت 4 صبحه و من یهویی بیدار شدم

نیلوفر شنبه 27 تیر 1394 ساعت 03:21 http://niloofar9191.mihanblog.com/

حلول ماه شوال و عید سعید فطر رو بهتون تبریک میگم
65168

ساناز شنبه 27 تیر 1394 ساعت 01:21

پست پایینی هم فردا میام مینظرم

باش

ساناز شنبه 27 تیر 1394 ساعت 01:20

رها ماه رمضون تمام شد دیگه خوابتو تنظیم کن

نمیشه..سارا هم هنوز خوابش تنظیم نشده!تازه حس هیشکاری هم ندارم

ساناز شنبه 27 تیر 1394 ساعت 01:19

همه چی به خوبی و خوشی ادامه پیدا میکنه

فقط تو توهماتمون...

ساناز شنبه 27 تیر 1394 ساعت 01:18

نقاشی عشقتو کشیدی بنشون

گذاشتم ک..همین چند وقت پیش یکی از نقاشی هامو گذاشتم ک توش عشخام بودن و قبل تر هم ایان

ساناز شنبه 27 تیر 1394 ساعت 01:17

خوشحالی یعنی مادر فداکار بودن
دو روزه احساس مادر بودن دارم
حالا چراشو بعدن میگم تو یه پست

ایوا مادر شدیبگیو بگیوووو

ساناز شنبه 27 تیر 1394 ساعت 01:16

خوشحالی یعنی دوستای خوبی مثل شما

اوهوم منم خوشحالم شوما رو دارم

ساناز شنبه 27 تیر 1394 ساعت 01:15

ای جان سارا بوست کرد
حتمن الان از ذوق مرگی مردی

آره مردمو زنده شدم
تازه اول فک میکنی میخواد بوست کنه بعد میبینی گازت گرفت

بسم الله
سلام.عید بر مهمانان خدا مبارک
بروزم

سلام..عیدشومام مبارک
بروز؟وبت ک هک شدهنکنه منم هک کنن

mahsima جمعه 26 تیر 1394 ساعت 22:54 http://my-music-world33.blogsky.com/

چی شوده؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.