دیوار با صدای حسین علوی

لینک دانلود

نظرات 7 + ارسال نظر
میرحسین پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 14:14

ساناز چرا زود قضاوت میکنی ؟؟؟؟

وقتی حال و روز منو داشته باشی چی میشی ؟؟
کل زندگیتو یه موتور سوار ببره چی میشی ؟!

حالا نیدونستیم دیگه فک میکردیم مثه همیشه س..ناراحت نشو
دزد خر عست
بدشانسی خر ترتر عست

میرحسین پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 14:13

همیشه تنها کسایی که واقعا حمایتم کردن شما بودین ...

قدرمون رو بدون

میرحسین پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 14:12

مرسی رها .... واقعا ممنونم ...

خواهش میکنم

ساناز سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 16:16

تازش هم همین تبلیغشم آخرین جایی که میذاره آهنگشو آخرین آدمایی که میگوشه آهنگاشو .. آخرین جا تو وبش میذاره اونم بعد چند روز
من دیگه جدی جدی حرفی باهاش ندارم

بذار وقتی خودشو نشون داد و از حالت روح بودن خارج شد حالشو میگیریم
توهم قهر نکن دوست من
به جاش کمک کن بکشیمش

ساناز سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 14:04

رها رفتی ؟ رتبه تو دیدی؟
وایییییییییییییی دارم از استرس میمیرم زود باااااااااااااااااااشششششششششششش
وای قلبم

آرههههههههههه رفتم دیدم

ساناز سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 00:36

شوده رو چه خوششل گفتی

هههه

ساناز دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 13:50


حوسن فقط میاد کاراشو تبلیغ میکنه میره

بد شوده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.