کنکور خر عست

ویییییی رفتم نتایج رو دیدم

از پارسال بهتر شده  مخصوصا زبان

نزدیک بود افسردگی بگیرم ولی خودا رو شکر الان موشکلی ندارم

البته فک میکردم انسانی بهتر میشم آخه تو آزمونای آزمایشی خیلی رتبم فرق میکرد و بهتر بود...الکی امیدوارم کرده بود کفاصط :|

ولی بازم روانشناسی دولتی قبول نمیشم

الان باید ناراحت باشم یا خوشحال؟ :|


برید به این لینک

اینو بالای کارنامم نوشته بود

بند یک رو انتخابیدم ولی من  ک شبانه بودم و انصراف دادم..موشکلی پیش نیااااد من میترسم

نظرات 16 + ارسال نظر
arezoo سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 11:58 http://takeoff.mihanblog.com/

موشکلی پیش نمیاد
من مطمئنم !

امیدوارم

arezoo سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 11:57 http://takeoff.mihanblog.com/

من که میگم اولن تبریک
دومن غیر انتفاعی نرو ! تا چن سال دیگه مدارک دانشگاهای غیر انتفاعی بی ارزش میشن اینو استاد یخچالیان بهم گفته
سومن رشته مهم تر تر تره
حتی اگه شبانه یا ازاد هم رشته روان شناسی بری خعلی بهتر از سراسری روزانهی رشته ایه که دوسش نداری

چهارمن رشته های زبان خعلی سختن اکگه زبان برمیداری کشوریو انتخاب کن که فرهنگش رو هم دوس داشته باشی چون فرهنگ یک کشور ارتباط مستقیم با زبان اون کشور داره

پنجمن اگه زبان برداشتی و قبول شدی قبل اینکه بری دانشگاه شرو کن ب دیدن فیلمای اون کشور با صدای اصلی و بدون زیر نویس تا مغزت اماده باشه تلفظای زبون جدید رو یاد بگیری ( اینارم عموم بهم گفته اون موقه که تازه زبان رو شرو کرده بودم . استاد زبانه ) و اینکه یادت نره اگه میخوای در اینده تو کارت بهترین باشی از همین اول باید سخت بگیری مخصوصن رشته زبان ! حالا هر زبونی !


ایواااای .... نطقم ته کشید

اولا مرسی
دوما اگه هیچ جا قبول نشم ک مجبورم برم غیرانتفایی دیگه
سوما آره من شبانه هم حتما انتخاب میکنم آخه فرقی ک با روزانه نداره
چهارم..خب من فرهنگ هیچ کشوری رو دوس ندارم انگلیسی رو دوس دارم چون زبان بین المللی عه
از روسی و فرانسه هم بدم نمیاد ها اما میدونم خعلی سخته
و اینکه ممنون بابت توصیه هات

محمدرضا شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 16:24

والا من خودم روزانه بودم و انصراف دادم و رفتم رشته جدید
مشکلی پیش نیومد
شبانه که قانونش اینه که تا قبول نشی نیاز به انصراف نیست اصلن
ایشالله که مشکلی پیش نمیاد

آره قانونش رو میدونم اما میترسم اشتباهی شده باشه
ایشالا

ساناز چهارشنبه 31 تیر 1394 ساعت 00:14

یا ابرفظ این چی میگه من نفهمیدم
مشاورت چیزی نگفت درباره انصراف

همه میگفتن چون شبانه م حتی بعد از کنکور هم میتونم انصراف بدم حتی از خود سایت سنجش پرسیدم چیز خاصی نگفت...اگه اشتباهی بشه و قبولیم باطل بشه چ غلطی بکنم

mahsima سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 17:52 http://my-music-world33.blogsky.com/

نفهمیدم !!الان تبریک بگم یا نگم؟؟
رتبت ک میگی بهتر شده پس تبریک میگم
روانشناسی هم اشکال نداره....ایشالا موفقق باشییییییییی

مرسیییی

ساناز سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 16:41

خب آره خودت دیگه ناخواسته بندری میرقصی

خخخخخمثل استاد بندری

ساناز سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 16:38

ههه اشکالی نداره سارا بزرگ شد یادت میده

تا اون بزرگ شه من پیر شدم دیگه نرقصم بهتره

ساناز سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 16:19

ای جــــــــــــــــــــــــــــــــــآن میرقصه


اون دو سالش نشده یکم بلده برقصه بعد من ...

سانار سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 16:18

من تا شب شایدم فردا نت ندارم

عه چریاااا؟؟اگه نتت تموم میشه ک زود بشارژیش ها غیب نشی ها

ساناز سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 16:09

بیااااااااااااا جشن بگیریم
دیشتری دیدین دیشتری دیدین دیشتری دیدین

وووویییییییجیییییغ
برم سارا رو بیارم برقصه

ساناز سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 16:00

ام خب 1 سال بی فایده بهتر از یه عمر پشیمونیه
اصلن بی خیال مهم اینه رتبت بهتر از پارسال شده و قبول میشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

آره خب اینم حرفیهرفتم پیش مشاور ازش میپرسم ک چیکار باید بکنم
وییییییی امیدورام

ساناز سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 15:51

پس قبول میشی روانشناسی و زبان و اول بززززززززززززنننن
من بازم میگم دانشگاه مهم نیست رشته مهمه تو باز به حرفم گوش نده

آخه ساناز اگه برم غیرانتفایی ک این یه سالم بی فایده میشه چون میتونستم همون پارسال برم

ساناز سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 15:45

ام زبان قبول بشی میری ؟
زبان دوس داری ؟

آره خیلیحتما میرم

ساناز سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 15:40

جیـــــــــــــــــــــــــــــغ از رتبه پارسالت بهتر شده خب خوشحال باش دیگهههههههههههههههههه

بخاطر رتبم خوشحالمممممممممم اما روان شناسی

مَن‌ها سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 15:05 http://manha.blogsky.com/

خوشحال... تبریک می‌گم که راضی هستی از نتیجه کنکورت. امیدوارم رشته خوبی که دوست داری قبول بشی.

ممنووووون

علیرضا سه‌شنبه 30 تیر 1394 ساعت 15:04 http://ithouse.blogsky.com

از وبلاگ نویسی چه میدانید؟

آیا میخواهید وبلاگی موفق و پربازدید داشته باشید؟

در اینجا به شما آموزش میدهیم که چگونه وبلاگ خود را به طور صحیح مدیریت کنید.

ترفند هایی برای داشتن یک وبلاگ موفق،همه و همه در لینک زیر...

http://ithouse.blogsky.com/1394/04/29/post-213/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F-

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.